våres nummer 2 <3

Siljesgave

Andre møte med forumet
ting er veldig tungt for våres del. Jeg begynte i ny jobb 2. juni og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med dette til min arbeidsgiver. Jeg jobber i barnehage, så min situasjon vil prege ganske mange egentlig. Føler jeg egentlig har sveket mange, men vi har jo en stund, samtidig ønsket oss et nytt barn.

Ting er annerledes enn første svangerskap, kvalmen kom tidligere denne gangen, men i vesentlig mindre grad. Jeg fikk ikke i meg mat og slet med mye oppkast. Nå klarer jeg meg godt, men nok søvn er VIKTIG. Pga kvalmen er mindre er jeg også redd for at lille kanskje ikke har det så godt. Ellers har puppene vært ømme og vonde i 4-5 uker nå, så før testen slo ut. ifølge sist mens skulle jeg vært 8+2 å, men jeg tror jeg vet ca når unnfangelsen var som vil si ca 7+2 nå.

Når jeg gikk gravid med første ønsket vi ikke å vite om fikk gutt eller jente, men vi er usikre på hva vi kommer til å gjøre nå. Vi er litt for og imot begge to. Vi er begge enige om at det var veldig spennende og ikke vite.
 
Jeg skjønner deg så godt.. Jeg jobber også i barnehage, og begynte i jobben i August. Føler jeg svikter alle og at det er grusomt gjort av meg.. Men det var jo ikke meningen det skulle klaffe slik! Vi får sette pris på det vi har, de forstår nok viktigheten av et mirakel, og at vi ikke styrer dette selv :) ❤️
 
Jeg skjønner deg så godt.. Jeg jobber også i barnehage, og begynte i jobben i August. Føler jeg svikter alle og at det er grusomt gjort av meg.. Men det var jo ikke meningen det skulle klaffe slik! Vi får sette pris på det vi har, de forstår nok viktigheten av et mirakel, og at vi ikke styrer dette selv :) ❤️
Har du sagt noe til arbeidsgiveren din enda?
 
hmm, jeg tenker litt på det med å ikke fortelle om magetrollet til noen føre uke 12. Nå har jeg allerede fortalt det til mamma, pappa, tante, momor, bestefar, mine kusiner og svigers ved et uhell. I tillegg driver svigermor og presser på meg at jeg må fortelle det til svigerinnen min fordi hun er redd for å forsnakke seg. Jeg fortalte da at jeg ikke er interresert i å ta en ringerunde rundt til de fleste om jeg er uheldig å miste, men fortsatt slutter hun ikke.. hun mistet jo selv en gang, så skulle jo tro hun forstod hva jeg snakket om, men lite forståelse forde....
blææææ, en liten uttømming for denne gang... :smiley-bounce016
 
Idag har jeg hatt litt brunaktig utflod og jeg merker redselen komme. Vet det skal være ufarlig, men redd noe er galt
 
Er nå 10 uker på vei og jeg har på følelsen at denne babyen blir i magen. Har også en følelse på jente, fikk de samme følelsene rundt samme tid sist også.
 
Back
Topp