Våre ultralydbilder ❤

Solstråle26

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Tenkte vi måtte skaffe oss en slik trå. Jeg fikk TU i dag og fikk se at den pitte lille lå på rett sted og hadde hjerte som banket [emoji173] Ble satt tilbake noen dager. Selv om det var fantastisk å se at alt var "riktig" nå er ikke bekymringene vekke siden jeg har mistet senere enn dette i desember. Men denne gang SKAL det gå! 20180309_152900.jpg
 
Ååå :D :D så deilig!
Hvor langt på vei er du ?
Og hva er de to hvite prikkene inni den svarte sekken?
 
Ååå :D :D så deilig!
Hvor langt på vei er du ?
Og hva er de to hvite prikkene inni den svarte sekken?
Ja, godt å vite at det er håp for at det kan bli en liten baby [emoji64][emoji173]
I følge legen er jeg 5+4. Selv trodde jeg at jeg var 6+0. Det hvite er den pitte lille [emoji173]. På bildet ser det ut som to, men var bare en. Så tror bare det er fordi det er så vanskelig å ta bilde når det er så lite. [emoji6]
 
Ja, godt å vite at det er håp for at det kan bli en liten baby [emoji64][emoji173]
I følge legen er jeg 5+4. Selv trodde jeg at jeg var 6+0. Det hvite er den pitte lille [emoji173]. På bildet ser det ut som to, men var bare en. Så tror bare det er fordi det er så vanskelig å ta bilde når det er så lite. [emoji6]
Åååja, ja jeg trodde det var to :knegg:
og du kunne se hjerte og alt ??
 
Kan se slik ut, men var tydelig at det bare var en prikk på selve ultralyden. [emoji6]
Ja, heldigvis! Det var ikke lett å se, men lege og sykepleier sa de kunne se noe som banket inne i den lille prikken. Hadde håpet de kunne se hvor fort, men det var ikke mulig.
 
Så fint bilde! Gru/gleder meg til den dag jeg får tidlig ul.... er så redd for at noe skal være galt!
 
Så fint bilde! Gru/gleder meg til den dag jeg får tidlig ul.... er så redd for at noe skal være galt!
Takk [emoji4][emoji173] Ja, det er virkelig nervepirrende! Man ønsker jo så gjerne å få gode nyheter! Jeg gru-gleder meg allerede til neste ul.
 
Back
Topp