Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppfølging pga tidligere hendelser. Man får ikke tidlig UL hvis det ikke er grunn til det, da må man betale selv :/Kan jeg be om en tidlig UL , eller er det en grunn til at dere har fått så tidlig?
Er 6+1 idag
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ble du satt noe fram eller tilbake?
Nei, hun sa ikke noe om det. Det er så lite at hun syns det var vanskelig å se helt sikkert start og slutt på fosteranlegget. Så er de vel ikke så vant med å se på tidlig UL på lokalsykehus. Hadde sikkert fått bedre svar på Fertilitetsklinikken. Forhåpentligvis ser vi det mye bedre om en mndBle du satt noe fram eller tilbake?
Fine bildet
Eg ble satt frem 2 dager med oul og når eg fødte så var han 4 dager større en innsett på prøverør. Ikke lett det der med målNei, hun sa ikke noe om det. Det er så lite at hun syns det var vanskelig å se helt sikkert start og slutt på fosteranlegget. Så er de vel ikke så vant med å se på tidlig UL på lokalsykehus. Hadde sikkert fått bedre svar på Fertilitetsklinikken. Forhåpentligvis ser vi det mye bedre om en mnd
Mn hvis målingene hennes stemmer så settes jeg vel tilbake 2 dager. Men i følge dato for innsett så er jeg nå 7+2 Vi får se.
-iPhone appen-