Våre UL-bilder ❤

Så mange vakre bebbiser det er her:) Moro å se på 3D bilder, hvor store de er nå.

Dette er våres vakre lillegutt i uke 19:Heartblue Han foretrekker å ligge med ryggen ut. Gjorde det på siste UL (sist torsdag) også, med stumpen ned:facepalm: Håper han snur seg...
 

Vedlegg

  • received_10158628969905082.jpeg
    received_10158628969905082.jpeg
    130,7 KB · Visninger: 52
Her er bilde av frøkna mi fra UL i går, 32+4. Hun var rampete på flere måter, både lå og skjulte ansiktet sitt med armen og så lå hun med hodet opp:wacky: Ble ganske paff siden det hikka langt nedi der dagen før. Men pga min romslige fjerdegangslivmor mente JM at hun sikkert snudde seg litt opp og ned enda. Og det hender det føles som hun ligger på tvers også, så jeg tviler ikke på det. Men fra nå av er det full fokus på egen sittestilling samt øvelser som kan hjelpe henne i rett leie. Skal ikke ha noe tull:p

Bildene ble så som så siden hun gjemte seg så godt, men leveforholdene i livmora så visst helt supre ut, og jenta så frisk og rask ut, samt nokså på snittet hva vekst angår. Og for meg var det aller viktigst å få bekrefta at alt er vel! Og at de virkelig var jente var det heller ingen tvil om. Og endelig godt er det, hehe, for her det hadde nok blitt en litt for feminin garderobe til en liten gutt, det som ligger bretta og klart i stellekommoden:joyful:

IMG_5811.JPG
 
16cbb3029bae2ac666c0afc38847fa9c.jpg


Her er tulla mi. Termin 20. Oktober.
Vanskelig å ta 3d av henne siden hun ligger veldig langt nede i bekkenet. Bilde tatt for 2 uker siden
 
Back
Topp