Våre magebilder uke 4

4+2: spennende å se hvordan den blir etterhvert :)
 

Vedlegg

  • 1415346117486.jpg
    1415346117486.jpg
    39,5 KB · Visninger: 133
Last edited:
Jeg har tvillinger på 3 ledd i familien og samboer har 1 ledd! Har en følelse på at det er to hvis ikke flere inni magen! :) samtidig som jeg har blitt stor, aldri hatt flat mage, den har hengt, men nå står den rett ut!

Å, så spennende! :) Gleder meg til å høre om det er en eller flere mageboere hos deg :) :)
 
4+4 :) føler meg stor allerede :p
 

Vedlegg

  • 10811497_10152777762575932_1906421914_n.jpg
    10811497_10152777762575932_1906421914_n.jpg
    39,2 KB · Visninger: 105
Vis vedlegget 85510 Her er min mage (4+5)! Den har brått blitt så stor at den er vanskelig å skjule, så vi lurer på om det kan være to her inne - hva tenker dere? (Både mor og far har tvillinger i familien) :Heartblue:Heartpink


Oppdater når du vet :) jeg har akkurat funnet ut at jeg venter tvillinger... :) hadde vært gøy om det var noen fler i samme situasjon :)
 
Oppdater når du vet :) jeg har akkurat funnet ut at jeg venter tvillinger... :) hadde vært gøy om det var noen fler i samme situasjon :)
Det skal jeg gjøre! :) skal på ultralyd 9 desember! Veldig spent! Gratulerer med tvillinger forresten ❤️❤️ merket du noen tidlige tegn på at det var fler i magen, før du oppdaget det på ul? :)
 
Det skal jeg gjøre! :) skal på ultralyd 9 desember! Veldig spent! Gratulerer med tvillinger forresten ❤️❤️ merket du noen tidlige tegn på at det var fler i magen, før du oppdaget det på ul? :)

Lykke til, blir spennende! Nei merket absolutt ingenting, har enda ikke noen ordentlige symptomer heller , bare trøtt hele tiden :)
 
Lykke til, blir spennende! Nei merket absolutt ingenting, har enda ikke noen ordentlige symptomer heller , bare trøtt hele tiden :)

Tusen takk :) så heldig du er:) selvom det er slitsomt nok å være trøtt ;) jeg har blitt sykemeldt med hyperemesis gravidarum, altså ekstrem svangerskapskvalme, så fortsettelsen av dette svangerskapet kan bli spennende på mange måter :)
 
Tusen takk :) så heldig du er:) selvom det er slitsomt nok å være trøtt ;) jeg har blitt sykemeldt med hyperemesis gravidarum, altså ekstrem svangerskapskvalme, så fortsettelsen av dette svangerskapet kan bli spennende på mange måter :)

Det må være veldig slitsomt :( håper du går bedre tider i møte :)
 
Morsomt og rørende se tilbake hit :D så fine mager vi har fått <3
 
Back
Topp