Våre magebilder uke 17-22

Hmm, kanskje det ikke har skjedd hos meg enda :eek: men har jo mage, så kanskje musklene mine bare er veldig elastiske :p ikke tidenes mest trente mage her i gården!

Kan hende de har skilt seg helt. Mine har jo bare skilt seg et par cm. Men når de skiller seg helt har man mage heletiden, jeg har jo nesten bare mage om jeg blåser den ut enda :p
 
Kan hende de har skilt seg helt. Mine har jo bare skilt seg et par cm. Men når de skiller seg helt har man mage heletiden, jeg har jo nesten bare mage om jeg blåser den ut enda :p
Hmm, kanskje det:eek: men når jeg strammer musklene er det helt hardt, og magen forsvinner til jeg slapper av igjen :p haha
 
Hmm, kanskje det:eek: men når jeg strammer musklene er det helt hardt, og magen forsvinner til jeg slapper av igjen :p haha

Aner ikke. Før mine separerte seg så jeg jo markerte magemuskler, og kjente de godt. Men jeg vet jo ikke hvor markerte og volumiøse muskler du har fra før. Jeg har fortsatt "six-pack", men streken på langs på midten har blitt litt større bare :p haha
 
I dag er den oppblåste magen borte igjen, og magemusklene er ikke lenger like separerte som de var de forrige dagene. Klarer ikke stramme så det buler ut lenger. Føler jeg går bakover igjen :p 21+6!

ImageUploadedByBV Forum1424867887.244291.jpg
 
Hmm, kanskje det ikke har skjedd hos meg enda :eek: men har jo mage, så kanskje musklene mine bare er veldig elastiske :p ikke tidenes mest trente mage her i gården!

Fysio sa til meg i går at de ikke skiller seg på den måten hos alle. Bare blender seg med kanskje? :)
 
Back
Topp