Våre magebilder :) ❤

Synes faktisk at denne magen kan poppe snart.. Ulempen med å være stor i utgangspunktet.. Den bumpen her er pga full morgenblære, akkurat slik det har vært i noen uker nå.. IMG_4470.JPG
 
Synes faktisk at denne magen kan poppe snart.. Ulempen med å være stor i utgangspunktet.. Den bumpen her er pga full morgenblære, akkurat slik det har vært i noen uker nå.. Vis vedlegget 251817

Vær forsiktig med hva du ønsker deg! Det kan bite deg i halen om et par uker [emoji12]. Fin bump da, uansett hva som er gjemt inni [emoji1303]
 
Vær forsiktig med hva du ønsker deg! Det kan bite deg i halen om et par uker [emoji12]. Fin bump da, uansett hva som er gjemt inni [emoji1303]
Haha, ja vetdu.. jeg er igrunnen fullstendig klar over det:p Den foregår jo kun fra navelen og ned.. i liggende posisjon og med full blære:p hadde liksom sett for meg at når jeg var i uke 21 så kom jeg til å se mer gravid ut, men jeg ser ut som vanlig og uten baby i magen :p

... og tusen takk :)
 
Takk :) ❤ helt utrolig å ha kommet så langt :) bare 14 uker max til jeg har dem i armene mine :)
Ja, det er jo helt fantastisk!:Heartred
Var ei på jobb i går som sa hun tippet jeg fikk de i uke 32-34 (ikke noen grunn til å tro det men), og da ble det litt mer virkelig hvor nært det faktisk er til! Det kan skje om 10-12 uker liksom (selv om jeg håper det blir noen uker lenger da), helt uvirkelig!:p
 
Ja, det er jo helt fantastisk!:Heartred
Var ei på jobb i går som sa hun tippet jeg fikk de i uke 32-34 (ikke noen grunn til å tro det men), og da ble det litt mer virkelig hvor nært det faktisk er til! Det kan skje om 10-12 uker liksom (selv om jeg håper det blir noen uker lenger da), helt uvirkelig!:p
Ja! Det er helt surrealistisk!! Tiden går altfor fort :p hjelp! Hehe :D
 
Back
Topp