Våre magebilder ❤

19+0 ifølge tul, kun 18+3 ifølge menstermun. Blir spennende å se i morgen på oul.
c3964d8b3c939c93ca6743c6cb1f9a3f.jpg
 
Haha den doble haka [emoji23] se bort i fra den da! Kom fort med vektoppgang den også gitt [emoji85] og herregud det håret [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Uke 16+3 [emoji173]
Haha, sååå fin uansett!
 
På tide at jeg får inn et bilde og, føler meg ikke bare feit lenger ;)
 

Vedlegg

  • IMG_2301.JPG
    IMG_2301.JPG
    537,9 KB · Visninger: 190
Last edited:
Ikke for å invadere privatlivet ditt, men har du også tatt en bukplastikk? Ser et lignende arr slik jeg har [emoji4]

Det går fint ☺ Ja, det har jeg, for 5 år siden :) så spent å se hvordan magen blir etterpå :) Var liksom ferdig med barn da jeg tok den :p ser også at jeg har mindre mage med nr 3, enn hva jeg hadde med både nr 1 og 2. Om det er tilfeldig eller pga bukplastikk vet jeg ikke :)
 
Det går fint [emoji5] Ja, det har jeg, for 5 år siden :) så spent å se hvordan magen blir etterpå :) Var liksom ferdig med barn da jeg tok den [emoji14] ser også at jeg har mindre mage med nr 3, enn hva jeg hadde med både nr 1 og 2. Om det er tilfeldig eller pga bukplastikk vet jeg ikke :)
Jeg tok bukplastikk med sammensying av magemuskler for straks 3 år siden, fordi jeg egentlig aldri ville få barn [emoji23]
Nå er jeg 16 uker, og veldig spent på hvordan magen blir etterpå. Har også hørt noe om ubehag mot slutten fordi det strekker litt i arret... [emoji28]
 
Jeg tok bukplastikk med sammensying av magemuskler for straks 3 år siden, fordi jeg egentlig aldri ville få barn [emoji23]
Nå er jeg 16 uker, og veldig spent på hvordan magen blir etterpå. Har også hørt noe om ubehag mot slutten fordi det strekker litt i arret... [emoji28]

Ja, hadde også full bukplastikk med sammensying av magemusker. :) Hehe, ja ting forandrer seg fort ;) Åja, ja blir spennende å se. Arti at det er flere enn bare meg her som har tatt bukplastikk :)
 
Åh så fine mager her inne!!! Denne tråden har jeg jo helt glemt å sjekke innom..

Jeg tror ikke jeg har fått noe mage ennå. Det virker som om magen fremdeles er størst over navlen - det vil jo si at det bare er alle de ekstra kiloene jeg har som fremdeles er der, og blir dyttet høyere opp, mens babymagen ligger i skjul et sted :( Er 17+3 i dag så gleder meg til det kommer noe mer enn tjukkasmage ;)
 
845f7e54432c93e10c8d94cf33442988.jpg


På tide med tjukkasbidrag i denne tråden også! [emoji16]
16+0 i dag, og ingen endring på magen som jeg selv kan se. Bruker samme klær som før også. Meeen jeg har jo nok mage fra før av, så håpet er at den holder seg forholdsvis liten så lenge som mulig :)
 
Det er så mange fine mager her. Jeg synes min vokser hver dag... Slenger nok inn et bilde til snart
 
Back
Topp