Våre graviditetstester <3

Wow!!! Jeg hadde 411 i hcg på 14 dpo! Denne graviditeten tror jeg fanden meg på!!!

Med småtten hadde jeg 388, med abortene mye, mye lavere på samme tidspunkt.

Dette må jo love godt!
Dette skal være terminspire[emoji173]
 
❤️Åh da må den lille spiren klamre seg fast❤️
Jeg krysser fingrene!! :)
Takk :Heartpink Er kommet forbi alle milepæler i forhold til når vi har mistet tidligere så har senket skuldrene litt nå:)
 
Wow!!! Jeg hadde 411 i hcg på 14 dpo! Denne graviditeten tror jeg fanden meg på!!!

Med småtten hadde jeg 388, med abortene mye, mye lavere på samme tidspunkt.

Dette må jo love godt!

Oj wow... 14dpo ... er det på IKM da?
Da e d høgt!! Når har du abortert?
 
Oj wow... 14dpo ... er det på IKM da?
Da e d høgt!! Når har du abortert?

Har vært til ivf hver gang og tatt hcg på 14 dpo ( dager etter befruktning). Første hadde jeg 67 hcg, BO oppdaget i uke 9. Så fikk jeg småen med 388 hcg og sist nå MA i uke 12 da hadde jeg 110 hcg 14 dpo.

Så med denne 411 hcg på 14 dpo må det vel bli terminbebis vel?! Håper det er en vinner som småen.
 
Vis vedlegget 225958
Fra fredagVis vedlegget 225957
Fra idag (mandag)

Ja da tørr jeg nok å håpe på noe annet enn rester her... etter to MA føles dette helt fantastisk.. ;) jeg har faktisk ikke hatt en tanke på at vi skulle jobbe for å bli gravide denne måneden,.. har til og med solgt en del babyting som jeg spart på...

Oj wow!! *lykkerus*

Den er jo superpositiv!!! Grattis!
Nå blir det bebis!!
 
275b08b163ce3828d6581005b3d6d05a.jpg

[emoji813][emoji813][emoji813]
 
Hei [emoji4]
Da har jeg testet 4 dager på rad.
Første er 2 dager før ikm som var hvit, så dagen før ikm som er den svakeste testen på bildet, så på ikm og dagen etter ikm. Utrolig herlig å se at streken har blitt sterkere for hver dag som går [emoji1][emoji7][emoji322]

Så hvis det er noen der ute som gir opp håpet når de tester tidlig, ikke gjør det! Mange har ikke nok HCG før på ikm.
 

Vedlegg

  • IMG_9590.JPG
    IMG_9590.JPG
    964,9 KB · Visninger: 85
Har vært til ivf hver gang og tatt hcg på 14 dpo ( dager etter befruktning). Første hadde jeg 67 hcg, BO oppdaget i uke 9. Så fikk jeg småen med 388 hcg og sist nå MA i uke 12 da hadde jeg 110 hcg 14 dpo.

Så med denne 411 hcg på 14 dpo må det vel bli terminbebis vel?! Håper det er en vinner som småen.


Ja da skjønner jeg!! Det lover jo godt!!!! :)
 
Takk :Heartpink Er kommet forbi alle milepæler i forhold til når vi har mistet tidligere så har senket skuldrene litt nå:)

Åh så deilig da! Selv skal forbi uke 15 før det blir noen senket skulderer :/

Men dette er jo en fantastisk spennende tid...en tid å nyte.... jeg orker ikke en tur til sykehuset for å presse ut noe etterlengtet heg aldrig kommer få møte... har gjort det 2 ggr sen november...
 
Åh så deilig da! Selv skal forbi uke 15 før det blir noen senket skulderer :/

Men dette er jo en fantastisk spennende tid...en tid å nyte.... jeg orker ikke en tur til sykehuset for å presse ut noe etterlengtet heg aldrig kommer få møte... har gjort det 2 ggr sen november...
Nå skal det gå bra ja[emoji173]
 
Åh så deilig da! Selv skal forbi uke 15 før det blir noen senket skulderer :/

Men dette er jo en fantastisk spennende tid...en tid å nyte.... jeg orker ikke en tur til sykehuset for å presse ut noe etterlengtet heg aldrig kommer få møte... har gjort det 2 ggr sen november...

Uff.....mistet du så sent!!!! Det er vondt!

Denne gangen skal det gå bra :Heartbigred
 
Back
Topp