Våre graviditetstester <3

10 dpo øverst, 12dpo nederst! Har ingen digitale, men dette er ikke tidligtester...
777c3bac97d0507ea1ab5ac795c5be7a.jpg
 
5+0:Heartpink
20170516_154406.jpg
 
Min tur å skrulle litt...men jeg kjøper ikke flere tester, så da har jeg ikke digitale m/uker og sånt noe.

Jeg har likevel behov for å se økning på strimmeltestene, så bruker disse.

2uxzc5k.jpg


12 dpo, bilde tatt 8 min etter dypping.

Jeg gnir meg fortsatt i øynene!

Tenk, i dag er det akkurat 1 år siden vi skrev under papirene om søskenforsøk! Da var småen bare 2 mnd, men jeg måtte søke for å rekke fristene mtp aldersgrense og prøverør i det offentlige!

Livmora mi bare suuuger til seg befruktede egg. Jeg har blitt gravid på 4/6 innsett, de 4 siste. Problemet vårt er at det ikke skjer befruktning naturlig.

Håper bare magehuset vil holde på spiren denne gangen.
 
Min tur å skrulle litt...men jeg kjøper ikke flere tester, så da har jeg ikke digitale m/uker og sånt noe.

Jeg har likevel behov for å se økning på strimmeltestene, så bruker disse.

2uxzc5k.jpg


12 dpo, bilde tatt 8 min etter dypping.

Jeg gnir meg fortsatt i øynene!

Tenk, i dag er det akkurat 1 år siden vi skrev under papirene om søskenforsøk! Da var småen bare 2 mnd, men jeg måtte søke for å rekke fristene mtp aldersgrense og prøverør i det offentlige!

Livmora mi bare suuuger til seg befruktede egg. Jeg har blitt gravid på 4/6 innsett, de 4 siste. Problemet vårt er at det ikke skjer befruktning naturlig.

Håper bare magehuset vil holde på spiren denne gangen.
Du har fine tester[emoji177]
 
ftomkj.jpg


Kveldens tester, 12 dpo. Å ja, jeg vet, skikkelig tullete teste morgen og kveld, men det er jo den gleden jeg har nå for tiden :joyful:.
 
Jeg vet ikke hvor mange dpo jeg har vært når jeg har testet. Litt usikker på EL. Men, tror den første er 13 Dpo (tatt på ettermiddag) nr to 14 dpo og nr tre 16 dpo.
Og jeg har brukt tre forskjellige type tester så ikke så lett å sammenligne[emoji87][emoji85]
44ffb5e9cae2fc928f8e7db6a2365fad.png
 
Last edited:
Jeg vet ikke hvor mange dpo jeg har vært når jeg har testet. Litt usikker på EL. Men, tror den første er 13 Dpo (tatt på ettermiddag) nr to 14 dpo og nr tre 16 dpo.
Og jeg har brukt tre forskjellige type tester så ikke så lett å sammenligne[emoji87][emoji85]
44ffb5e9cae2fc928f8e7db6a2365fad.png

Gratulerer så mye! Fine tester!

Når blir det termin på deg da?
 
Jeg vet ikke hvor mange dpo jeg har vært når jeg har testet. Litt usikker på EL. Men, tror den første er 13 Dpo (tatt på ettermiddag) nr to 14 dpo og nr tre 16 dpo.
Og jeg har brukt tre forskjellige type tester så ikke så lett å sammenligne[emoji87][emoji85]
44ffb5e9cae2fc928f8e7db6a2365fad.png
Fine streker i alle fall!:)
 
Testet positiv 12 dpo. Fortsatt ikke gått helt opp for meg enda, så har testet hver dag denne uken
 

Vedlegg

  • IMG_0168.JPG
    IMG_0168.JPG
    863,6 KB · Visninger: 72
Testet positiv 12 dpo. Fortsatt ikke gått helt opp for meg enda, så har testet hver dag denne uken

Gratulerer! Den var klar og fin! Sikker babystrek! Hvilken termindato får du da?
Vi er sikkert ganske likt du og jeg da? Babyverdenkalkulatoren sier 29. Jan her.
 
Mine tester 14 dpo, morgen:

kf1js2.jpg


Testen ble med en gang positiv. Dette er etter 3 min.

jshczl.jpg


3 min.

2qatpgz.jpg


Etter 10 min.

2wf0mmc.jpg


Etter 10 min.

Så trøtt. Så trøtt, mareritt holde ut på jobb ellers ingen graviditetstegn.
 
Mine tester 14 dpo, morgen:

kf1js2.jpg


Testen ble med en gang positiv. Dette er etter 3 min.

jshczl.jpg


3 min.

2qatpgz.jpg


Etter 10 min.

2wf0mmc.jpg


Etter 10 min.

Så trøtt. Så trøtt, mareritt holde ut på jobb ellers ingen graviditetstegn.
Nydelige tester kjære du :)
 
Nydelige tester kjære du :)

Tusen takk :Heartred

Tror du det er bra for 14 dpo? Jeg tok hcg i dag i blodprøve, bare for å vite nivået på 14 dpo, men jeg kommer ikke til å ta stigning. Doblingen sist var KJEMPEBRA, men det gikk ikke bra likevel.

Jeg vet det muligens ikke har noe å si, men jeg tror liksom at nivået burde si meg noe ( det er SÅ tøvete....)

Med første aborten hadde jeg hcg på 67, 14 dpo. Med gutten min hadde jeg 388!!!!
Siste var 110 , alle på samme dpo, derfor sitter jeg nå med en formening om at alt over 150 burde være bra ( for meg ).
Har liksom følelsen av at når jeg produserer mye hcg, da er det et godt tegn siden det skjedde med småen.

Og så er det jo bare så dumt....for verdensrommet der ute har bare ekko som svar....man får ikke vite om det går bra eller dårlig før man kommer i mål eller ikke....

laughing4
 
Tusen takk [emoji813]red

Tror du det er bra for 14 dpo? Jeg tok hcg i dag i blodprøve, bare for å vite nivået på 14 dpo, men jeg kommer ikke til å ta stigning. Doblingen sist var KJEMPEBRA, men det gikk ikke bra likevel.

Jeg vet det muligens ikke har noe å si, men jeg tror liksom at nivået burde si meg noe ( det er SÅ tøvete....)

Med første aborten hadde jeg hcg på 67, 14 dpo. Med gutten min hadde jeg 388!!!!
Siste var 110 , alle på samme dpo, derfor sitter jeg nå med en formening om at alt over 150 burde være bra ( for meg ).
Har liksom følelsen av at når jeg produserer mye hcg, da er det et godt tegn siden det skjedde med småen.

Og så er det jo bare så dumt....for verdensrommet der ute har bare ekko som svar....man får ikke vite om det går bra eller dårlig før man kommer i mål eller ikke....

laughing4
Har samme tester og de så sånn ut på samme tid så tror det er bra ja[emoji11][emoji4] Det er utrolig nervepirrende alt dette, vi har jo ingen garantier før vi faktisk er i mål [emoji177]

Jeg håper for deg, og gleder meg til å følge deg helt i mål [emoji173] Nå skal det gå bra[emoji106][emoji177]
 
Tusen takk :Heartred

Tror du det er bra for 14 dpo? Jeg tok hcg i dag i blodprøve, bare for å vite nivået på 14 dpo, men jeg kommer ikke til å ta stigning. Doblingen sist var KJEMPEBRA, men det gikk ikke bra likevel.

Jeg vet det muligens ikke har noe å si, men jeg tror liksom at nivået burde si meg noe ( det er SÅ tøvete....)

Med første aborten hadde jeg hcg på 67, 14 dpo. Med gutten min hadde jeg 388!!!!
Siste var 110 , alle på samme dpo, derfor sitter jeg nå med en formening om at alt over 150 burde være bra ( for meg ).
Har liksom følelsen av at når jeg produserer mye hcg, da er det et godt tegn siden det skjedde med småen.

Og så er det jo bare så dumt....for verdensrommet der ute har bare ekko som svar....man får ikke vite om det går bra eller dårlig før man kommer i mål eller ikke....

laughing4

Jeg skjønner deg så altfor godt! Jeg sammenlikner alle symptom nå med sist, selv om jeg da hadde ma i uke 12! Og jeg er helt annerledes nå, men mer lik når det gikk galt tidlig! Det skremmer meg og jeg blir helt tøvete av å tenke på det. Men så sier de jo det at alle svangerskap er ulike... nå skal de holde seg til januar [emoji173]️
 
Back
Topp