Våre bedre halvdeler

Det er mye, men det som irriterer meg mest er at han peller buser og ruller dem tørre og kaster dem på gulvet + plukker tånegler og slenger dem der det måtte passe. For ikke å nevne alt rotet han etterlater seg og den dype smattingen når han spiser .

Han irriterer seg over at jeg liker å handle og shoppe alene.

men ellers har vi det bra :laughing025
 
At han starter for mange prosjekter her hjemme uten forrige er ferdig.... ringer snart sinnasnekkeren [emoji23]

Han irriterer seg over tøyet jeg henger over badekaret. Det som er halvskittent
 
At hun ikke er ryddig eller konsekvent med rutiner for ungen. Hun er blitt mye flinkere på å rydde, men det er på visse tider hun rydder. Mellom de tidene er huset alltid rotete og skittent. Skulle ønske hun rydda litt hele tiden istedenfor å ta "vår rengjøring" en gang i måneden. Jeg tror ikke dette ville vært problem hvis jeg var ryddig av meg, men jeg er heller ikke det. Så jeg ønsker at hun skal være det jeg ikke er. Og det med rutiner for ungen. Jeg føler det er kjempeviktig mens hun slacker litt her og der. Så det er litt irriterende. Ellers bra kone. Litt eldre modell, men velikeholdt.
 
Han liker ikke å planlegge, det er ikke en god kombinasjon med 3 barn!

Så jeg må alltid legge planer som jeg kan utføre alene, han pleier alltid å ombestemme seg og bli med i siste liten.

Ett eksempel, i påsken skulle vi ta båten til Danmark, han nektet å være med og skulle være hjemme med ene barnet, da vi var halvveis fremme til båten så ringer han og vil bli med allikevel!

Han irriterer seg over at jeg er dumsnill og at jeg liker å besøke venner og familie, han foretrekker ro og fred :p
 
Han er veldig god til å ta initiativ til ting. Som at vi skal rydde, eller nye (smarte) rutiner vi bør begynne med. Men der stopper det! Akkurat som om han har gjort sin del:hilarious: Dét er veldig irriterende. Generelt sett kunne han ryddet mer etter seg selv også.

Han irriterer seg nok mest over at jeg er litt redd for å kjøre bil. Jeg burde bare kjøre, kjøre, og kjøre, for å overvinne den teite frykten. I tillegg tror jeg faktisk at han skulle ønske at jeg "maste" mer når det gjelder rydding. Han trenger nok en ekstra dytt i baken, men jeg er ikke en masete type. Stort sett setter han pris på det, men vil egentlig at jeg skal sette ham (oss) mer i gang med rydding.
 
Min irriterer seg over at jeg kommenterer fotballkamper pånTV:hilarious:

Jeg irriterer meg over at han sovner så lett på sofaen om kvelden.:angelic:
 
At han sovner på sofaen hver kveld, og ikke evner å høre etter/huske ting som blir sagt.

Han irriterer seg nok over at jeg er så grasalt rotete. Særlig i bilen. [emoji85]
Men det er min bil da [emoji23]
Og at jeg sjeldent fullfører prosjekter helt 100%.
 
Han lager så mye bråkete lyder hele tiden [emoji23] jeg er morragretten, og han bråker så mye [emoji23]

Han synes nok jeg maser for mye på at han skal rydde etter seg selv!
 
Ja, hva faeb er det der?! Min svarer heller ikke hvis han ikke har noe svar eller hvis han syns det er unødvendig å svare på. Wtf?!? :mad:

Ellers er han dårlig på å forebygge feks rot, dårlige forhandlinger med ungene og annen planlegging. Jeg er imot ekstraarbeid, han skjønner ikke hvordan han skal klare å forebygge.


Oooog, jobb. Han kan ikke klage på dårlig tid når han helst ikke jobber mer enn 6-7timers dager. Han er selvstendig, da må man regne med annen jobb en standar. Thats life.

Mannfolk ser ikke vitsen med nonverbal kommunikasjon! De skjønner ikke viktigheten av å si «mmm», «åååå» osv [emoji23]
 
Det som nok irriterer meg mest med han er at han aldri husker hva jeg har sagt, og lager sin egen versjon. F.eks hvis jeg gir beskjed om at vi skal være et visst sted kl 16. Når klokka da er 15.30 og vi må gjøre oss ferdig for å gå, så kommer han med "det har du jo ikke sagt, du sa ... (så kommer han med noe annet)". Han er veldig påståelig også :p

Det som nok irriterer han mest at jeg ikke akkurat er den mest ryddige personen :rolleyes:
 
At han har rydding på hjernen. Klarer feks ikke la tallerken etter middag stå i fem min før han rydder, og forventer at jeg gjør det samme. Det har sklidd litt ut etter vi fikk baby da. At han ikke hører etter, skyr konfrontasjoner (med andre enn meg) og at han er lite spontan.

Det som irriterer han mest ved meg er nok at jeg roter med klærne mine på badet og soverommet.
 
Helt ærlig. Hva irriterer deg mest over din partner?

Og hva irriterer din partner over deg?

Eller er dere helt samkjørte ?
Min partner irriterer seg over at jeg ikke klarer å sitte i ro og jeg irriterer meg over at min partner sitter for mye i ro. Så kan trygt si vi utfyller hverandre :D ellers irriterer det meg at jeg nå i graviditeten reagerer veldig på hvordan han lukter. Synes vanligvis han lukter godt, men i det siste synes jeg han lukter rotten agurk... Men alt dette er jo bagateller. Vi er samkjørte 95% av tiden....
 
at han er pertentlig og blir sur om ungene velter et glass melk eller jeg knuser et glass.

roter noe sinnsykt.

han stresse-kjefter når ting ikke går som planlagt..på meg og ungene

sier han skal gjøre ditt og datt..går ukevis..til slutt gjør jeg det selv

konfliktsky

ellers er han en tålmodig super-pappa og en følsom og snill mann med de rette verdiene ;)
 
Sier at gubben ennå er under opplæring. Han har levd singellivet ganske lenge. Men begynte å skjerpe seg da 2 åringen ble flinkere til å rydde etter seg:p


At jeg hele tiden skal ha det ryddig. At jeg planlegger fremover med de negative konsekvensene av ting. At jeg ennå har wow som hobby på kveldstid ( elsker VM da sitter han å ser fotball hele kvelden og jeg for spilt når gutta har sovna)
 
Irriterer meg over at han aldri kan rydde opp etter seg.

Noe annet som irriterer meg med han er at hver gang han er på do å det er tomt for dopapir på holderen og den papprullen er igjen så kaster han aldri den som er tom i søpla, og den nye rullen setter han alltid på toppen av doen. Er det virkelig så vanskelig å sette på en ny dorull på den holderen? Tar han liksom kun 2 sek å skifte den [emoji28]
 
At han lager så fordømte svære porsjoner med mat! Også fortsetter han på min mat når han har spist sin egen 2xporsjon. :wacky: teite menneskelige søppelbøtte.

Han irriterer seg nok godt over at jeg bruker hundre år på å tygge maten og han må sitte og vente.
Haha samme som her [emoji14] eg er drøvtygger Deluxe og mannen sluker to fjell på 10 sek
 
Last edited:
Back
Topp