Våre bedre halvdeler

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Helt ærlig. Hva irriterer deg mest over din partner?

Og hva irriterer din partner over deg?

Eller er dere helt samkjørte ?
 
Jeg kan nok irritere meg over at han tilsynelatende aldri blir sliten... Og jeg vil tro han irriterer seg over at jeg er veldig god til å ta pauser [emoji28] Men egentlig ikke noe jeg tror vi legger vekt på eller tenker på i hverdagen. Vi har det i bunn og grunn fint, og utfyller hverandre bra [emoji1319]
 
At han lager så fordømte svære porsjoner med mat! Også fortsetter han på min mat når han har spist sin egen 2xporsjon. :wacky: teite menneskelige søppelbøtte.

Han irriterer seg nok godt over at jeg bruker hundre år på å tygge maten og han må sitte og vente.
 
At han er dårlig på å sette grenser for barna og å være konsekvent. At han gamer, men ikke mye å kunne klage på, for ellers er han verdens beste og snilleste med både meg og barna[emoji173]

Ojj, hva han irriterer seg over? At jeg til vanlig er veldig ryddig av meg og jeg kan skravle for mye[emoji85]
 
Last edited:
At han er som en tenåring når det kommer til husarbeid [emoji20]

Han irriterer seg vel mest over at jeg ikke setter smøret i kjøleskapet med en gang jeg har brukt det. Jeg er sånn: ah, skal ha ei skive eller to til etterpå, så jeg kan bare la det stå ute til jeg er helt ferdig, mens han setter smøret inn mellom hver gang
 
Smulene/valmuefrøene på benken etter at han steker rundstykker til frokost i helgene. De kunne blitt liggende til de gikk avgårde selv hvis jeg ikke rydder de bort. Det er egentlig en filleting, men tror faktisk det er det som irriterer meg mest!
 
At han ikke ser sitt eget rot :p klager på guttungen sine leker, men klærne hans blir lignende akkurat der han kler av seg, om det er på badet, i gangen eller på rommet. Sokker ligger ofte under bordet :cool: legger han fra seg noe, skal det ligge der han la det, om han så skal ha det en uke frem i tid :p

Han irriterer seg over at jeg rydder tingen han legger fra seg der det passer han og ber han legge klærne i skittentøyet :p
 
Jeg irriterer meg over at han ikke svarer meg når jeg snakker til han (han mener nemlig at han ikke alltid trenger å svare, wtf)
Han irriterer seg over at jeg hører dårlig, så han må gjenta seg en del!
 
Det kommer an på dagsformen. Det som irriterer meg idag bryr meg kanskje ikke i morgen:p han irriterer seg sikkert over at jeg er et rotehue
 
Irriterer meg IHJEL at han er så sta,og egenrådig... og snorkingen hans :hilarious:

Han irriterer seg nok over at jeg er det samme:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg irriterer meg over rotinga hans(/mangel på å rydde).. Og at han må alltid begynne å skifte,gå på do etc 2 min før vi må dra.. Og da har jeg allerede gjort klar meg og 2 barn,pakket evt det vi skal ha med og står og tripper..

Tja,han blir vel litt irritert over at jeg snorker litt, stresser/maser noen ganger og at jeg ikke har filter på alt jeg sier noen ganger..
 
Snorkingen er det aller verste. Jeg absolutt blir sprø...

Hater også at han har en tendens til å vri av sokker overalt. Og fremdeles lure på hvor sokkene er blitt av [emoji849]

Han glemmer å nevne ting han gjerne må på, til ett par timer før, eller andre folk nevner de. Så ting kan komme veldig spontant for min del og ungas del.

Han er en veldig snopesyk person, men heldigvis for lat til å handle selv. Ellers hadde vi hatt konstant snop i hus [emoji849] Godt jeg har kontrollen der.

Han liker ikke å reise, så sommerferier er ikke alltid like spennende om ikke jeg tar kontroll. Men jeg kunne tenkt å reist å utforske verden mye mer.

Han irriterer seg nok over at jeg ikke kjøper snop i ukedagene [emoji849][emoji23]

At jeg hater å lage middag, og ofte dermed spør hva han vil ha. Og dermed må han tenke... For jeg klarer ikke tenke selv.

At jeg snakker ofte feil.

At jeg prater i film og spør mye spørsmål til tider, selv om svaret kommet jo etterhvert som filmen går.

At jeg prater når han leser. Så han må lese det samme 20 ganger.. [emoji849][emoji23]

At jeg ikke er kjemperyddig.

At jeg er syk mye, så jeg ikke kan jobbe. Han sier det ikke, og han prøver å vise at alt er i orden, men innerst inne tror jeg det sliter litt på han at jeg er syk og er hjemme og går "bare".
 
Snorkingen og at han ikke ser rotet etter seg selv.

Med meg vil jeg tro at jeg kan stresse litt fort hvis vi skal nå noe eller ut på noe. [emoji14]
 
At han har litt av et temperament og kan bli skikkelig hissig.

Han:Når jeg vil noe han har bestemt seg for at han ikke vil at jeg pusher videre
 
At han er forbanna treig og begynner med helt andre ting når vi har dårlig tid.
Og om morgen så irriterer jeg meg over at han klør seg på låret [emoji41][emoji23]

Han irriterer seg over mine shopping egenskaper
 
Han har et veldig temperament. Litt for ryddig av seg og vasker hele tiden virker det som.

Han klager på at jeg røyker og skravler hele tiden haha. + at jeg vekker han flere ganger hver natt siden jeg snakker i søvne og dytter borti han( i natt ropte jeg: det er oversvømmelse i leiligheten, ring huseier!! Han fikk hjertestopp og trodde på det med en gang haha)
 
At han ikke ser sitt eget rot :p klager på guttungen sine leker, men klærne hans blir lignende akkurat der han kler av seg, om det er på badet, i gangen eller på rommet. Sokker ligger ofte under bordet :cool: legger han fra seg noe, skal det ligge der han la det, om han så skal ha det en uke frem i tid :p

Han irriterer seg over at jeg rydder tingen han legger fra seg der det passer han og ber han legge klærne i skittentøyet :p

Akkurat som her.
Han syns nok jeg maser for mye, og har det rotete i bilen.
 
Jeg irriterer meg over at han ikke svarer meg når jeg snakker til han (han mener nemlig at han ikke alltid trenger å svare, wtf)
Han irriterer seg over at jeg hører dårlig, så han må gjenta seg en del!

Ja, hva faeb er det der?! Min svarer heller ikke hvis han ikke har noe svar eller hvis han syns det er unødvendig å svare på. Wtf?!? :mad:

Ellers er han dårlig på å forebygge feks rot, dårlige forhandlinger med ungene og annen planlegging. Jeg er imot ekstraarbeid, han skjønner ikke hvordan han skal klare å forebygge.


Oooog, jobb. Han kan ikke klage på dårlig tid når han helst ikke jobber mer enn 6-7timers dager. Han er selvstendig, da må man regne med annen jobb en standar. Thats life.
 
Han er fantastisk på de fleste måter.... Men...

Han er verdens største bedreviter, jeg kan ikke motsi han og han virker faktisk fnurt hvis jeg tar rett og han tar feil!
Og han har en tendens til å ikke fullføre det han har begynt med... På stua står det en halvferdig malt spisestue, barnerommet er halvveis ferdig, og terassedøren er malt PÅ ENE SIDEN. Jeg blir skrullete :eek:

Men ja. Han er best altså. Men noen ganger...
 
Back
Topp