Våre barnevogner

Vi har bestilt Emmajunga Edge Duo, med Lounge understell og grå i fargen :) Hentes i uke 46!!! Så vi kunne ikke bestilt noe senere enn det vi gjorde! Understellet var visst best på grus og snø, med låsbare, svinghjul foran :) Passer meg ypperlig at man også fikk adapter til Recaro bilstol!
 
Vognen vi har til frøkna nå, og er veldig fornøyd :) vi fikk dekket vogn av pappa, så turde ikke kjøpe den dyreste akkurat :hilarious: i tillegg har min søster den til sine og alltid vært fornøyd, så da gikk vi for den :) Dette er en easywalker sky (tilbud til 3999, og bag til 2500). Det jeg liker veldig godt med denne vognen er at bagen er ganske stor så vi kunne bruke den lenge :) og god plass til en kraftig vinterpose :D

Nå må vi bare finne ut om vi skal ha søskenvogn eller hva vi skal, da det blir 19,5mnd mellom de to små :nailbiting:

Flott vogn :)
Har 19 måneder mellom mine to eldste, og kunne ikke klart meg uten søskenvogn ! I perioder når mannen jobbet mye og jeg var alene med dem var det gull verdt å kunne komme seg ut med dem og ha en vogn som di begge kunne sitte og sove i :D
Kjøpte en sånn til å stå på som du fester på enkel vogn, men eldste nektet å stå og ville at jeg skulle bære han istedet og det orket jeg ikke hver gang vi skulle gå tur , hehe. Har en Easywalker Duo :)
 
Flott vogn :)
Har 19 måneder mellom mine to eldste, og kunne ikke klart meg uten søskenvogn ! I perioder når mannen jobbet mye og jeg var alene med dem var det gull verdt å kunne komme seg ut med dem og ha en vogn som di begge kunne sitte og sove i :D
Kjøpte en sånn til å stå på som du fester på enkel vogn, men eldste nektet å stå og ville at jeg skulle bære han istedet og det orket jeg ikke hver gang vi skulle gå tur , hehe. Har en Easywalker Duo :)
Det ble søskenvogn her også ;) vi kjøpte en billig fra søsteren til en kamerat til 500, så hvis den da ikke blir særlig bruk er det ikke noe tap :) frøkna er rimelig utålmodig i vogn allerede, men vet ikke helt hva hun hadde syntes om ståbrett heller :p i tillegg beholder vi den gamle vognen og vi har bæresele, så ut kan vi komme oss uansett :D
 
Det ble søskenvogn her også ;) vi kjøpte en billig fra søsteren til en kamerat til 500, så hvis den da ikke blir særlig bruk er det ikke noe tap :) frøkna er rimelig utålmodig i vogn allerede, men vet ikke helt hva hun hadde syntes om ståbrett heller :p i tillegg beholder vi den gamle vognen og vi har bæresele, så ut kan vi komme oss uansett :D

Lurt det :) Kjøpte også vår søskenvogn brukt, så hadde ikke vært verdens ende om den ikke hadde blitt brukt så mye :)
 
Flere som ikke har bestemt seg for barnevogn? Jeg trodde det skulle bli kjempe enkelt/vanskelig fordi det kom til å være så mange jeg ville ha. Finner dessverre "feil" på alle, men jeg tror vi ender opp med en Stokke Trailz [emoji4]
 
Flere som ikke har bestemt seg for barnevogn? Jeg trodde det skulle bli kjempe enkelt/vanskelig fordi det kom til å være så mange jeg ville ha. Finner dessverre "feil" på alle, men jeg tror vi ender opp med en Stokke Trailz [emoji4]

Vogn hadde vi klart for mange mnd siden, men vi brukte maaaange uker på å bestemme oss for hvilken vi ville ha. Søkte oss grønne på nettet, og prøvde de ut i butikkene mange ganger. Vi fant også "feil" på alle, så måtte finne ut hvilke vi kunne leve med og hva som veide opp for de feilene vi fant. Utrolig vanskelig! Men vi ble fornøyde. Lykke til med valget [emoji5]
 
Flere som ikke har bestemt seg for barnevogn? Jeg trodde det skulle bli kjempe enkelt/vanskelig fordi det kom til å være så mange jeg ville ha. Finner dessverre "feil" på alle, men jeg tror vi ender opp med en Stokke Trailz [emoji4]

Det er det som har vært problemet her også. Men så kom heldigvis NXT90F med ny demping på 2018-modellen, og da gikk vi for den [emoji6] Barnevogn var så mye vanskeligere enn vi hadde trodd!
 
Er det noen som har kjøpt/fått vognen siden sist og vil vise frem? :D
 
Vi venter fremdeles på vår. Butikken estimerte at den vil komme neste uke [emoji4]
 
Fikk telefon i går om at den hadde kommet til butikken. Skal prøve å få hentet den i løpet av uka. Kjenner jeg gleder meg til å få den i hus! [emoji6]
 
Vi fikk vår for ett par uker siden. Har kjøpt Emmaljunga Edge Lounge, veldig fornøyd! [emoji1]
7a3e89e5d5632060abe30763f364ad5c.jpg
 
Back
Topp