Våre barnevogner

Her skal vi bruke simo kombi som hovedvogn [emoji4]
10be4dfc8424054348174976847d24c8.jpg


Har også kjøpt denne til bruk på dager med fint vær, eller spesielle anledninger [emoji4]
f18541cc00d6cceec78da395c394f60b.png


I tillegg har vi britax B-motion 4 pluss som vi kan klikke bilstolen på [emoji4]
Så da tenker jeg vognparken er komplett [emoji4]
 
Pakket ut vogna vår i dag [emoji847]
Glemte å ta bilde da vi hadde satt på bagdelene istedenfor sportsseter. Det skal også være kalesjer på [emoji6]

Vi prøvde den gjennom utgangsdøra også og den gikk perfekt igjennom! [emoji3][emoji1360]

Veldig fornøyd med både utseende og kvalitet.

ef0dbe320f4e6898648d402d0a05ddf6.jpg
 
1e032f45b906656500d884294b29d5dd.jpg

Kjøpt Super Viking! Genialt å få kombinert enkeltvogn med søskenvogn. Og i alle fall til 20% rabatt [emoji14]
 
2814d8d185d0b3ed00b614817476dbb6.jpg


Vi har valgt oss Britax Go Next. Likte godt fjæringene og formen på håndtaket. Den er litt lettere enn Emmaljunga og bedre å jynge enn Buggaboo Buffalo. Og bag'en er litt større enn Britax Smile 2, og den føles mer solid og som bedre kvalitet. Tar litt plass, men vi har stor bil så det er ikke noe problem. :)

Kjøpt brukt på Finn.no, strøken vogn (med kvittering!) for rundt halvparten av nypris. :) Så vi er superfornøyde.
 
2814d8d185d0b3ed00b614817476dbb6.jpg


Vi har valgt oss Britax Go Next. Likte godt fjæringene og formen på håndtaket. Den er litt lettere enn Emmaljunga og bedre å jynge enn Buggaboo Buffalo. Og bag'en er litt større enn Britax Smile 2, og den føles mer solid og som bedre kvalitet. Tar litt plass, men vi har stor bil så det er ikke noe problem. :)

Kjøpt brukt på Finn.no, strøken vogn (med kvittering!) for rundt halvparten av nypris. :) Så vi er superfornøyde.
Det var et godt kjøp. Tenkte å kjøpe smile 2 brukt vi, men ingen av selgerne jeg var i kontakt med hadde kvittering. Trenger det skulle det skje noe på fly f.eks.
 
Vi står mellom TFK adventure med multix bag eller Emmaljunga super nitro med super viking bag. Det står egentlig mellom tre- eller fire hjul...
 
Vi står mellom TFK adventure med multix bag eller Emmaljunga super nitro med super viking bag. Det står egentlig mellom tre- eller fire hjul...

Vi kjøpte tfk (twin) adventure og er fornøyd med valget foreløpig [emoji5] men den har 4 hjul da.
Syns den virker veldig stabil, har gode hjul og så liker jeg at den har håndbrems.
 
Er det noen her som har erfaring med Stokke?:) Jeg har sett på Stokke Scoot, men samboeren min heller da mer mot Stokke Trailz pga understellet og høyden på bagen.. jeg er 30 cm lavere enn han, så for min del er høyden på Scoot evig nok :hilarious:
 
Hipp hurra! Mannen har ENDELIG klart å bestemme seg for barnevogn!! [emoji322] Den nye Emmaljunga NXT90F hadde komt i butikken i dag, og den hadde ifølge mannen (utrolig nok) god nok demping [emoji12]
 
Nå må jeg bare bestille den før han ombestemmer seg [emoji12][emoji23]
 
Jeg har også kjøpt emmaljunga i dag![emoji322] vi kjøpte super viking med outdoor understell. Såå fornøyd!![emoji16] (Og veldig gla for å være ferdig, har vært så usikker på hva vi skulle velge[emoji12])
 
Jeg har også kjøpt emmaljunga i dag![emoji322] vi kjøpte super viking med outdoor understell. Såå fornøyd!![emoji16] (Og veldig gla for å være ferdig, har vært så usikker på hva vi skulle velge[emoji12])
Vi har brukt mer tid på å se på barnevogn enn vi brukte på å se på leilighet da vi kjøpte det :woot: Er såååå glad for at mannen endelig fant en vogn som oppfylte hans krav :D
 
Er det noen her som har erfaring med Stokke?:) Jeg har sett på Stokke Scoot, men samboeren min heller da mer mot Stokke Trailz pga understellet og høyden på bagen.. jeg er 30 cm lavere enn han, så for min del er høyden på Scoot evig nok :hilarious:
Det lurer jeg også på. Jeg har byttet mening mange ganger om hvilken vogn jeg vil ha, men tror vi ender på stokke trailz pga mannen likte den veldig godt [emoji4] var noen fordeler med stokke trailz kontra stokke scoot, men husker ikke helt nå hva de da i butikken.
 
Det lurer jeg også på. Jeg har byttet mening mange ganger om hvilken vogn jeg vil ha, men tror vi ender på stokke trailz pga mannen likte den veldig godt [emoji4] var noen fordeler med stokke trailz kontra stokke scoot, men husker ikke helt nå hva de da i butikken.
Vi endte opp med å kjøpe Stokke Trailz :) Vi fikk ei på babyshop til å forklare og vise oss forskjellene på de forskjellige vognene. Hun sa at Scoot er absolutt ei kjempebra vogn. Men siden vi ikke har bil, og kommer til å trille en del i sludd og snø - så er trailz et bedre alternativ da den har større hjul :) I tillegg har visst sportsdelen til Trailz fotstøtte og flere nivå når man skal legge bak setet og sove.
 
Back
Topp