Våre barnevogner

Har bestemt meg for denne her, den er såå fin![emoji7]
f92e9438cdd6c53961a67d6dd3c6765a.png

Er det nxt90f? :) tror vi også skal ha den[emoji7]
 
Det ble baby jogger city mini gt double på oss :) fant et så godt tilbud i går at vi har allerede bestilt vogna.
 
Er det nxt90f? :) tror vi også skal ha den[emoji7]

Ja, eller nxt90 outdoor, har ikke helt bestemt meg for hvilken sportsdel vi skal ha enda, siden det er der nxt90f kommer inn, da det er forskjell på sportsdelene om jeg har forstått rett[emoji4]
 
Last edited:
Ja, eller nxt90 outdoor, har ikke helt bestemt meg for hvilken sportsdel vi skal ha enda, siden det er der nxt90f kommer inn, da det er forskjell på sportsdelene om jeg har forstått rett[emoji4]
Ja, det stemmer nok :) er vel i alle fall at nxt90f kan legges helt ned. Vil også ha outdoor-varianten - syns skinndetaljene er så fine! Hvilken farge skal dere ha?
 
Ja, eller nxt90 outdoor, har ikke helt bestemt meg for hvilken sportsdel vi skal ha enda, siden det er der nxt90f kommer inn, da det er forskjell på sportsdelene om jeg har forstått rett[emoji4]
Og hva slags understell velger dere, og hvorfor? Syns nesten det er vanskeligst :p
 
Og hva slags understell velger dere, og hvorfor? Syns nesten det er vanskeligst :p

Vi skal ha akkuratt den som vises på bilde, så det blir nxt90 outdoor olive [emoji16] elsker den grønne fargen sammen med de brune skindetaljene [emoji7] understelle heter vell outdoor, vi valgte det pga vi har en del grus veier her vi bor så trenger en som kan brukes i forskjellige terreng[emoji4]
 
Jeg har kjøpt en Babyjogger City Elite også, siden mellombror trenger MB'en som sovevogn i bhg.
 
Sniker fra januarforumet :) jeg har Mountain Buggy urban jungel og kommer til å bruke den igjen, anbefaler dere å sjekke ut den! Lett og god vogn med låsbart framhjul og ergonomisk sportsdel:) veldig god på ulendt terreng og snø. Blir ganske flat sammenlagt og tar liten plass i bilen mot hva mange andre vogner Gjør :)
 
Har ikke helt bestemt oss enda, har en Mountain Buggy Urban Jungle til mellomste, men den bruker han som sovevogn i bhg.

Vi kommer også til å skaffe oss en rimelig søskenvogn, men legger ikke all verden av ressurser i den, ettersom det blir 2 år og 4 mnd mellom mellomste og yngste.

Hva gjør dere andre med søskenvogn?
Vi tenker søskenvogn, eller, mest jeg [emoji14] men usikker på hvilken enda! Sett deg ut noen?
 
Vi tenker søskenvogn, eller, mest jeg [emoji14] men usikker på hvilken enda! Sett deg ut noen?

Vi var på ferie med et vennepar som har søskenvognen til Mountain Buggy, den var lett og trille og relativt smal også tror jeg den bare blir ca 15 kg sammenslått, så vurderer en sånn [emoji4]

Hva med dere?
 
Jeg har også veldig lyst på den modellen der, bare i lys grå :) eneste problemet er at jeg tviler på at jeg får plass til den i bilen [emoji21]

Ja, den tar ganske mye plass. Vi skulle kjøpe ny bil uansett så da går det greit :)
 
Vi var på ferie med et vennepar som har søskenvognen til Mountain Buggy, den var lett og trille og relativt smal også tror jeg den bare blir ca 15 kg sammenslått, så vurderer en sånn [emoji4]

Hva med dere?
Den vi har tenkt på, men bagen virker så liten. Så vi er i tenkeboksen enda :/
 
Jeg har også veldig lyst på den modellen der, bare i lys grå :) eneste problemet er at jeg tviler på at jeg får plass til den i bilen [emoji21]

Vi vurderer hvilken ny bil vi skal kjøpe i disse dager, siden sportsbilen vi har ikke er så stor. Har prøvekjørt tre (Tesla, eGolf og Hyundai Ionic elektrisk), og alle fikk faktisk plass til vår store Emmaljunga Mondial Duo i bagasjerommet, selv om kalesjen måtte tas av i Hyundaien.

Jada... tre turer fra bilbutikkene og hjem, ned fra leiligheten med barnevogna, klappe den sammen og stappe den inn, opp med barnevogna igjen, og kjøre tilbake til bilbutikken. o_O

Som mannen sa: Her lar vi en vogn til 7000 kr bestemme hvilken bil i hundretuseners kroner-klassen vi skal velge. Neida. Ikke BARE det, da. Men det var viktig. :D
 
Back
Topp