Våre barnevogner

Vi beholder nok de to vi har. Emmaljunga Edge duo og babyjogger Elite. Må kjøpe bag til eliten. Elsker emmaljunga på vinteren! Litt usikker om jeg har behov for søskenvogn da det blir 2 år og 3 mnd imellom.. tenker vi ser når babyen kommer hva vi gjør
 
Har quinny zapp xtra 2 som jeg kan feste bilstolen på å. Den beholder vi. I tillegg til bugaboo buffalo og runner understell som vi har
 
Det er noen fordel ved å kjøpe klassisk understell istede for hjul som svinger?
Jeg kan ikke vogner, men synes klassisk virker mye mer slitsom? o_O Er det helt feil?
Vi elsker svingbare hjul! Så mye lettere! Og, de kan jo låses fast om man trenger det :)
 
Vi har denne etter storebror, bare andre farger på understell og tekstiler. Har låsbare svingbare hjul og vi har kjøpt til "vinterhjul". Veldig fornøyd med vogna da den er god å trille, lett og liten sammenlagt:) skal kjøpe til søskenbrett, så må vi begynne å venne av storebror vognen da han elsker den:p
Hvilken vogn er dette?
 
Vi har bestemt oss for babyjogger city mini gt double, med babybagger. Vi endte opp på den for vi var så fornøyd med city elite til eldste mann, og fordi den av få tvillingvogner har muligheten med å legge ryggene flatt i sportsdel når de skal sove. Storebror sov ute i vogn midt på dagen til han ble tre år, og planen er at tvillingene også skal sove ute i vogn på dagtid. En ulempe med denne vognen er fotbrettet som ikke kan reguleres, men nå har babyjogger kommet med et fotbrett man kan supplere med :)
 
Vi har bestemt oss for babyjogger city mini gt double, med babybagger. Vi endte opp på den for vi var så fornøyd med city elite til eldste mann, og fordi den av få tvillingvogner har muligheten med å legge ryggene flatt i sportsdel når de skal sove. Storebror sov ute i vogn midt på dagen til han ble tre år, og planen er at tvillingene også skal sove ute i vogn på dagtid. En ulempe med denne vognen er fotbrettet som ikke kan reguleres, men nå har babyjogger kommet med et fotbrett man kan supplere med :)
Jeg har sett flere som har den og den virker grei :), men siden vi får vinterbaby så vil jeg nok anbefale deg å se på andre vogner :). Vi har en City mini GT(regner med at hjul str er den samme) og den er vi veldig fornøyd med på sommeren, men på vinterføre er den et mareritt (spørs sikkert litt hvor dere bor også, vi bor i Trondheim).
 
Jeg har sett flere som har den og den virker grei :), men siden vi får vinterbaby så vil jeg nok anbefale deg å se på andre vogner :). Vi har en City mini GT(regner med at hjul str er den samme) og den er vi veldig fornøyd med på sommeren, men på vinterføre er den et mareritt (spørs sikkert litt hvor dere bor også, vi bor i Trondheim).
Hjulene er samme størrelse ja. Har sett litt på den nye modellen til TFK, men den liker ikke mannen. Kun GT vi er enige om. Bor på sørvest-landet, så snø er det minimalt med. Den har jo to hjul fremme som jeg tror gjør at den er litt greiere på vinter og grus-føre enn singel-vognen. Satser på det iallfall ;)
 
IMG_2773.PNG
Tror jeg har bestemt meg for å kjøpe denne. Joggevogn og litt mer egnet til tur og trening enn Edge duoen.
 
Vi likte veldig godt denne fra Dubatti, men har ikke helt bestemt oss enda.
Den har veldig god bevegelighet og tar liten plass når man legger den sammen :)
Vi kommer uansett til å velge en vogn der man kan snu ligge/sitte-delen og at den har svinghjul.




dubatti-zwart-sand-sand-cognac_grande.jpg
 
Har ikke helt bestemt oss enda, har en Mountain Buggy Urban Jungle til mellomste, men den bruker han som sovevogn i bhg.

Vi kommer også til å skaffe oss en rimelig søskenvogn, men legger ikke all verden av ressurser i den, ettersom det blir 2 år og 4 mnd mellom mellomste og yngste.

Hva gjør dere andre med søskenvogn?
 
Hvor kjøpte du simo vognen?[emoji4] saumfart overalt og finner ikke![emoji4]

De er ikke å få kjøpt i butikk lengre. Jeg kjøpte brukt, 2016 modell, men som ny da den er bare brukt i 6 mnd. Og er kjempefornøyd[emoji4] så du må nok se på finn/kjøp og salg sider på Facebook om du vil ha simo [emoji1360]
 
Skal ha bugaboo donkey
 
Back
Topp