Vårdeppa?

M

My heart

Guest
Er det bare meg?
Elsker egentlig våren, varme i luften og lysere kvelder. Men om våren blir jeg ofte litt deppa og tung uten at det er noe spesielt.. hvert år blir det slik.

Er det bare meg som er slik?
 
Kjenner meg igjen. Elsker å se gresset og bladene på trærne bli grønne, og hvor fint det er ute. Men liker ikke "presset" med alt det er forventet at man skal finne på - være ute i steikende sol, ta med ungene på stranda , grille osv osv. Har av og til lyst å bare rulle ned gardinene og gjemme meg :p Elsker når det regner jeg :)
 
Kjenner meg igjen. Elsker å se gresset og bladene på trærne bli grønne, og hvor fint det er ute. Men liker ikke "presset" med alt det er forventet at man skal finne på - være ute i steikende sol, ta med ungene på stranda , grille osv osv. Har av og til lyst å bare rulle ned gardinene og gjemme meg :p Elsker når det regner jeg :)
Samme her, er liksom forventet at en skal gjøre det og det og det, reise, grille osv. Legger forventningene på meg selv. Får dårlig samvittighet fordi jeg ikke er Happy og like glad som de andre.. er igrunn verst på våren, når sommerferien starter er det bedre.
Sammenligner meg med alle andre, selv om det bare er dumt.
 
Back
Topp