Vårbaby

Lisaa1234

Elsker forumet
Hei alle "marsmammaer"
Jeg har nå begynt å fortelle de nermeste at jeg er gravid (er i uke 7) og at menstrasjonstermin er 02. Mars. Samtlige som har fått vite det utbryter: "åååå, så fin tid å få baby på", "deilig med vårbaby" osv. Dette har jeg ikke tenkt særlig over selvxsmile3
Dette er mitt første svangerskap.
Dere som har barn fra før og dere andre som venter i Mars, hva tenker dere er fordeler og ulemper med de ulike årstidene?
Både i forhold til babytiden og graviditeten.
 
Har barn både født i november og mai.. vanskelig sammenligne egentlig.. lettere med vårbarn mtp alle klærne du slipper ta på + at det er lettere å gå tur med vogn uten snø :)
 
Jeg har barn født sist i februar (hadde termin 16/3), midt i juli og midt i september. Vil si alle tider har vært like fine å få barn på....[emoji849]
Bakdelen med vårbarn er at man trenger vintertøy til seg selv, og mammatøy er dyrt....
 
Ja, eneste ulempen jeg selv ser er dette med vinterklær, jakke osv uttpå magen. Må sikkert låne ytterjakke av samboer på vinterenxsmile3
Ellers så har jeg som sakt tenkt lite over dette selv.. Det er en lykke uansett når på åretxsmile3
 
Back
Topp