Vår siste lille apekatt

Apemor

Glad i forumet
Ja, etter en SA satt lille spiren deg å pappa og jeg håper du vil bli til september. Der vi vi og dine 2 søsken med glede ta deg imot. ( de kommer til å bli så utrolig glade når de får høre om deg ) Det er mye glede men samtidig mye utrygghet. Jeg er veldig redd for å miste deg som jeg mistet forrige spire så jeg tester aaaalt for mye. Det er ikke så lett å la være . Du er så ønsket... For helsas skyld og for å virkelig nyte æren av å få lov til å bære deg frem skal jeg prøve å senke skuldrene mine og heller skrive ned tankene mine her, i denne dagboken. Her er de første tegnene på at det store hadde skjedd. Og at kroppene våre jobber for at dette skal gå bra ImageUploadedByBV Forum1482953852.670359.jpg3+6 ImageUploadedByBV Forum1482953863.858570.jpg4+6
 
Ja, etter en SA satt lille spiren deg å pappa og jeg håper du vil bli til september. Der vi vi og dine 2 søsken med glede ta deg imot. ( de kommer til å bli så utrolig glade når de får høre om deg ) Det er mye glede men samtidig mye utrygghet. Jeg er veldig redd for å miste deg som jeg mistet forrige spire så jeg tester aaaalt for mye. Det er ikke så lett å la være . Du er så ønsket... For helsas skyld og for å virkelig nyte æren av å få lov til å bære deg frem skal jeg prøve å senke skuldrene mine og heller skrive ned tankene mine her, i denne dagboken. Her er de første tegnene på at det store hadde skjedd. Og at kroppene våre jobber for at dette skal gå bra Vis vedlegget 2133993+6 Vis vedlegget 2134004+6

Vi må absolutt prøve å senke skuldrene og glede oss over den lille spiren, selv om man selvfølgelig er bekymret! Ha en superfin dag :)
 
Hahaha. Jeg sendte melding til mannen min tidligere i dag å ba han om å kjøpe med en test når han er ferdig på jobb :p får man kjøpt strimler på apoteket eller kan man kun kjøpe de på nett?
 
Hahaha. Jeg sendte melding til mannen min tidligere i dag å ba han om å kjøpe med en test når han er ferdig på jobb :p får man kjøpt strimler på apoteket eller kan man kun kjøpe de på nett?

Jeg venter 100 strimler fra Kina ! Hahaha, kan sende deg noen når jeg får de. Bestilte i prøveperioden før det klaffet :p
 
I dag kan jeg krysse av samtlige symptomer , liten blære, hodepine og plutselig kom kvalmen kastende over meg
 
Litt mere morro når man vet om man skal lage til en lite jente eller en liten gutt :)
 
Back
Topp