Vår lille spire<3

MammaMia:)

Glad i forumet
Mandag den 15, magefølelsen min sa at jeg var gravid. Tross at vi ikke hadde prøvd skikkelig og jeg skulle ikke ha mens før den 20.. Utålmodig og nyskjerrig som jeg er, tok jeg en test på kvelden...... Og der var det to streker, svak men jeg så det... GRAVID tenkte jeg, Jippi!!!:)
Tok ny test neste dag som var enda tydeligere, og for hver dag blir testene sterkere og sterkere..:) vi har 3barn fra før, men ønsker om en stor familie har alltid vært der. Om spiren holder seg fast nå så blir vi foreldre til 4 i mai:) <3
 
I dag er jeg 4+5 og har ingen symptomer bortsett fra ømme pupper, ønsker meg gjerne litt flere symptomer for det er så tidlig enda.. Jeg tenker litt sånn at da vet jeg at alt er i orden der inne når jeg er i litt uggen form:) Hehe! Skal på tidlig ul når jeg et 7uker, den 9okt:)
 
Har sinnsykt ømme pupper i dag, så vidt at jeg greier og ha på en vanlig bh. Bytter vel til sportsbh ganske snart, er veldig slapp og trøtt også. Skal på trening i kveld, håper det hjelper litt på energien..
Tok en test på morgenen i dag, er så morro og se at dem blir sterkere og sterkere:)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    834,8 KB · Visninger: 24
Barna er i barnehagen og minste ligger og sover, huset er vasket og jeg sitter her og grubler..

Tenker på lille spiren og hvor heldig vi er som Kansje får oppleve og få et fjerde barn:)
Har vært gravid en del ganger tidligere, har hele 11 sa/ma bak meg så jeg vet at det ikke er noen selvfølge at vi får en liten en selv om testen er positiv.
Håper virkelig at dette går bra, men allikavel så tør jeg ikke å bli for optimistisk heller..
Albyl e og crinone blir tatt hver dag og jeg er så spent på ul i uke 7..
En liten tanke jeg har er at jeg "vet" at dette går fint, men det er ikke barebare for meg heller..
 
5uker i dag!!!:) sakte men sikkert går det fremover..
Merker ikke stort til graviditeten enda, eneste symptomer er ømme pupper og at jeg er veldig trøtt og slapp..
 
Tenker på min lille spire, en liten men allikavel stor hemmelighet som jeg ikke kan vente med og dele med familie og venner.:)
Et helt nytt liv skal Kansje komme til oss, hvordan vil h*n bli, gutt eller jente??
Ikke at det spiller noen rolle, så lenge barnet er friskt, det er alt som teller..:)

I dag har jeg vært hos en venninne og spist lunsj, vi roterer på det hver uke og koser oss, skravla går i et.. Hadde så lyst til og fortelle, men får vente noen uker til:)
Storesøster spør veldig etter en liten baby, hun har så lyst på en lillesøster..

Nå skal jeg finne senga, virker som jeg ikke får bok søvn for tiden...
 
Alle 3 sovnet enkelt og greit i dag, utslitt etter dagen:) selv ligger jeg på sofaen, ser litt på tv og BV.
Er så plagsomt og være trøtt hele tide , hvertfall når jeg må opp flere ganger om natten og dagen starter rundt 7 hver dag.

I dag er det nøyaktig 2 uker til jeg skal på ul, gleder meg og håper at alt er fint med lille spire:) skal snart ta natta med bok 3 i crossfire serien:)
 
Back
Topp