Vår lille julegave <3

Ja det hørtes godt ut også :happy:

Ååh, så kjipt! Kjedelig å vri seg :(

Enig i at samsoving sikkert er bra alså :smug: men skal ha bedside crib da :)

Ja, det er veldig kjedelig. Blir så fort irritert av det.
Og om jeg er trøtt, så har ofte lille jenta hikke eller lyst til å danse i magen :hungover: Håpløst å sove da. hehe
Tenkte på det jeg også, men endte opp med at det blir nest i dobbel senga, og barnesenga rett ved.
Regner med at samboer sover på ekstraromnmet når han jobber igjen, for å få litt søvn på hverdagene :)
 
Ja, det er veldig kjedelig. Blir så fort irritert av det.
Og om jeg er trøtt, så har ofte lille jenta hikke eller lyst til å danse i magen :hungover: Håpløst å sove da. hehe
Tenkte på det jeg også, men endte opp med at det blir nest i dobbel senga, og barnesenga rett ved.
Regner med at samboer sover på ekstraromnmet når han jobber igjen, for å få litt søvn på hverdagene :)
Hehe lille rakkeren!! :smug:

Det som funker for dere,er jo til syvende og sist aller best. Tror det blir litt sånn, vi tror dette vil funke, så må man bare prøve seg frem! Og kanskje er det helt på bærtur eller så funker det en har tenkt skal funke;)
En gjør nok alt for å få søvn!
 
37+4
I dag var jeg hjemme hos mamma og lagde litt julekaker :)
Det er fast julegave til svigers, og koslig med litt juletid med mamma.
Men ryggen klagde litt, så det ble ikke lange dagen. Men tre sorter holder fint det :)

Neste jordmor time: 5 dager
Baby: 11 dager
(Julaften: 17 dager)
 
37+5

I dag er jeg veldig fornøyd med søvnen.
Sov nesten hele natten gjennom, og var ikke våken i 2 timer før jeg sovnet igjen.
I tillegg ble det en time ekstra søvn etter lunsj. Det var veldig godt! :)

Men da ble jeg jo bekymret for om lille jenta plutselig var for lite aktiv.
Har kjent etter mye i dag, og synes det har vært mindre aktivitet og mye mer forsiktig aktivitet.
Helt til etter middag i kveld. Da våknet hun til og banket skikkelig lenge og hardt. Så jeg har fått roet meg igjen :)
 
Så bra at søvnen var fin idag! Det er stort ansvar vi har, å kjenne etter liv og vurdere fortløpende.. godt hun gav lyd ifra seg da til slutt :)
 
37+5

I dag er jeg veldig fornøyd med søvnen.
Sov nesten hele natten gjennom, og var ikke våken i 2 timer før jeg sovnet igjen.
I tillegg ble det en time ekstra søvn etter lunsj. Det var veldig godt! :)

Men da ble jeg jo bekymret for om lille jenta plutselig var for lite aktiv.
Har kjent etter mye i dag, og synes det har vært mindre aktivitet og mye mer forsiktig aktivitet.
Helt til etter middag i kveld. Da våknet hun til og banket skikkelig lenge og hardt. Så jeg har fått roet meg igjen :)
Så deilig å få hvilt seg godt! Ja, det er fort å bli bekymret. Jeg holdt på å få angst da jeg satt med ctg på overtidskontrollen idag for da skal de måle fosterbevegelser. Før vi kom inn og etter vi var ferdige så herjet han som en galning, men da vi satt med ctg... Da var han helt stille. Så jeg fikk eplejuice for å vekke ham, men måtte poke han ganske godt så han ble irritert og dyttet tilbake :hilarious:
 
Så deilig å få hvilt seg godt! Ja, det er fort å bli bekymret. Jeg holdt på å få angst da jeg satt med ctg på overtidskontrollen idag for da skal de måle fosterbevegelser. Før vi kom inn og etter vi var ferdige så herjet han som en galning, men da vi satt med ctg... Da var han helt stille. Så jeg fikk eplejuice for å vekke ham, men måtte poke han ganske godt så han ble irritert og dyttet tilbake :hilarious:

Ja, det var veldig godt :)
Hehe. Det er jo typisk da. Litt som om du kjenner spark og vil at andre skal kjenne.
Da er det i allefall her absolutt null bevegelse. :p
Godt han til slutt tok igjen da ;) hehe
 
Ja, det var veldig godt :)
Hehe. Det er jo typisk da. Litt som om du kjenner spark og vil at andre skal kjenne.
Da er det i allefall her absolutt null bevegelse. :p
Godt han til slutt tok igjen da ;) hehe
Akkurat slik ja :p jeg kan jo sitte å se magen bevege seg frem og tilbake med sinnsyke bevegelser, men med en gang jeg sier at samboer må se, så slutter lille :hilarious:
 
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Når jeg sto opp tidligere, så rant det "vann" nedover beina mine :eek:
Har pratet med føden, så nå venter jeg til det har gått en time før jeg skal ringe de tilbake.
Skummelt! Jeg er helt skjelven.
Har jo satt opp ks om en uke, dette var et sjokk!

Så om dere ikke hører noe på noen dager, så ble det baby da..
Igjen :eek::eek::eek:
 
Oj oj! Babyboom denne helgen ass!! :)
Skal de sette opp ks nå idag da ?

Du må ha masse lykke til!
 
10.12.17 kl. 16.14 kom lille Emilie til verden.
3140 gram og 48 cm lang.
17 dager før termin og 8 dager før planlagt ks.

I dag har vi dag 2 hjemme. Det er veldig godt og vi stor koser oss med vår lille prinsesse.
Hun er så nydelig og så herlig å kose med.
Amming går overraskende bra. Hun hadde ikke gått ned de vanlige 10% av fødselsvekt dra vi dro, så jordmor var kjempe fornøyd med vekten :) Og bleiene er virkelig ikke noe stress.

Er så forelsket i min lille søtnos. Gleder meg til tiden med henne fremover.

Skjermbilde 2017-12-14 kl. 17.04.06.png
 
Gratulerer med den skjønne jenta ❤️
 
Back
Topp