Vår lille julegave <3

I går var det MR og ultralyd på Ahus.
Jeg dro tidlig for å ikke komme for sent, men BEGGE timene var forsinket :(
Jeg dro hjemmefra i halv 4 tiden og var ikke hjemme før 9.
Det tok virkelig HELE dagen min. Og den hadde ikke vært noe bra på jobb tidligere, så det var veldig slitsomt for humør og ryggen.

MR synes jeg ikke var noe særlig i det heletatt. Er litt sensitiv på lyd, så det ble slitsomt. Men ellers ok.
Ultralyd var fint. Hun som har prosjektet er veldig hyggelig, så det hjalp på humøret :)
Den lille i magen skulle igjen være vanskelig, så det måtte veldig mange forsøk til for å få til bare et ok 3D bilde.
Men hun fikk det til til slutt da :)

IMG_7543.JPG
 
I går var det MR og ultralyd på Ahus.
Jeg dro tidlig for å ikke komme for sent, men BEGGE timene var forsinket :(
Jeg dro hjemmefra i halv 4 tiden og var ikke hjemme før 9.
Det tok virkelig HELE dagen min. Og den hadde ikke vært noe bra på jobb tidligere, så det var veldig slitsomt for humør og ryggen.

MR synes jeg ikke var noe særlig i det heletatt. Er litt sensitiv på lyd, så det ble slitsomt. Men ellers ok.
Ultralyd var fint. Hun som har prosjektet er veldig hyggelig, så det hjalp på humøret :)
Den lille i magen skulle igjen være vanskelig, så det måtte veldig mange forsøk til for å få til bare et ok 3D bilde.
Men hun fikk det til til slutt da :)

Vis vedlegget 232846

Så kjipt at timene var så voldsomt forsinka.... har selv også sittet på ahus i timesvis, men stort sett så kommer man inn i løpet av en knapp time hvertfall.. [emoji28]
Fikk du 3D på ahus? Er dette en del av samme prosjektet som MR bildene?

Jeg skal på vanlig kontroll i morgen og vil høre om de kan switche over til 3D for oss [emoji6] Var det på den vanlige maskinen de gjorde det?
 
Så kjipt at timene var så voldsomt forsinka.... har selv også sittet på ahus i timesvis, men stort sett så kommer man inn i løpet av en knapp time hvertfall.. [emoji28]
Fikk du 3D på ahus? Er dette en del av samme prosjektet som MR bildene?

Jeg skal på vanlig kontroll i morgen og vil høre om de kan switche over til 3D for oss [emoji6] Var det på den vanlige maskinen de gjorde det?

Ja, det stemmer. Det er samme prosjektet som MR bildene.
Hun brukte samme maskin som sist, så det kan nok de vanlige maskinene gjøre ja :)
Håper de gjør det for dere da.
Forhåpentligvis ligger ikke din også med ansiktet inn i morkaka, så det blir bra bilder.
 
Ja, det stemmer. Det er samme prosjektet som MR bildene.
Hun brukte samme maskin som sist, så det kan nok de vanlige maskinene gjøre ja :)
Håper de gjør det for dere da.
Forhåpentligvis ligger ikke din også med ansiktet inn i morkaka, så det blir bra bilder.

Var visst bare en lege på ahus som kunne 3D (ifølge legen jeg var hos i går), så ble ingen 3D bilder ☹️ Mulig vi bestiller privat da [emoji5]
 
Endelig kom dato på overtagelse av hus.
13 november :D En hel måned før lille jenta kommer.
Det var godt det! :D

Gratulerer! [emoji1] Så herlig! Ny baby og nytt hus til jul.
 
Var visst bare en lege på ahus som kunne 3D (ifølge legen jeg var hos i går), så ble ingen 3D bilder ☹️ Mulig vi bestiller privat da [emoji5]

Å? Det hørtes rart ut.
Det er vel bare flere bilder av det samme. Men kan jo være vanskelig å tyde, om man ikke kan det..
For det tok litt tid før det ble synlig bilde når hun jobbet med det.
Ja, gjør det :) Det er veldig moro å se :)
 
Skjer veldig lite her for tiden nå føler jeg.
Har fått kjøpt inn nesten alt vi trenger til baby nå.
Det er enormt mye aktivitet i magen for tiden. Føler innimellom at jeg blir banket fra innsiden.
Om det blir for ille, så går jeg bare litt. Da slapper hun av, og sovner kanskje? o_O
Legetime i morgen. Satser på å fortsette 30% sykemelding. Og heller øke igjen om 3 uker.
Er sliten nå, men kommer bare til å bli mer stress om jeg jobber mindre..
 
Du må ta vare på deg selv oppi alt! Ingen som takker deg etterpå. :love2 Hvorfor blir det mer stress å jobbe mindre? :rolleyes:
 
Du må ta vare på deg selv oppi alt! Ingen som takker deg etterpå. :love2 Hvorfor blir det mer stress å jobbe mindre? :rolleyes:

Nei, det er sant det.
Bare vanskelig å skulle være borte når jeg er den eneste som kan gjøre jobben.
Og vikar har de kun i forrige uke begynt å søke etter :confused:
Det blir ikke noe mindre å gjøre selv om jeg har mindre timer å gjøre det på. Håper vikar er på plass fort, så jeg blir kvitt litt oppgaver! :)
 
Nei, det er sant det.
Bare vanskelig å skulle være borte når jeg er den eneste som kan gjøre jobben.
Og vikar har de kun i forrige uke begynt å søke etter :confused:
Det blir ikke noe mindre å gjøre selv om jeg har mindre timer å gjøre det på. Håper vikar er på plass fort, så jeg blir kvitt litt oppgaver! :)
Kjenner til det.. her kommer ikke vikaren min før 1.november.. De har hatt 5 mnd på å søke etter.. så forstår deg godt! Håper de ord er seg raskt for deg!
 
Kjenner til det.. her kommer ikke vikaren min før 1.november.. De har hatt 5 mnd på å søke etter.. så forstår deg godt! Håper de ord er seg raskt for deg!

:shy: De er trege hos deg også ja.
Det er kjedelig! Håper du får inn noen som kan ta over fort da :)
Håper jeg også. Tiden før jul har alltid involvert mye overtid, så en vikar hadde vært fint nå! :)
 
Da er det meste jeg har i hus til baby vasket.
De fleste klær er hos svigers mens vi venter på flytting.

Her er bamser og vognleke som måtte håndvaskes :)
Blir moro å se om hun liker alle lekene hun har fått. Gleder meg nå :)

IMG_7558.JPG
 
I går var jeg på stallen med en venninne og hennes sønn på 2,5.
De satt sammen på hesten og jeg gikk tur med de. Veldig sakte og en del stopp.
Føltes helt ok, men kroppen har helt utslitt når jeg kom hjem. Ryggen og bekkenet klaget veldig :sorry:
I natt våknet jeg til skikkelig krampe i venstre legg, så ille at samboer måtte hjelpe meg med å løsne det opp.
Så fikk jeg krampe i høyre noen min senere. Men heldigvis veldig lite i forhold.
Håper ikke dette fortsetter! Det var fælt. :( Aldri opplevd før.
 
Helt grusomt med kramper :( jeg ble stående en stund og fikk 10 kramper i høyre fot etter hverandre, grusomt!
 
10 kramper? :woot: Det høres helt grusomt ut! Jeg synes to var alt for mye!
Ja, stod og bakte ut en deig, så kom det en. Jeg står og presser hælen så hardt jeg kan i gulvet (hjelper å strekke ut og legge press på for min del) og da ga det seg etterhvert. Så fortsetter jeg å bake ut, men det kommer igjen. Etter fem slike turer tar jeg en pause og setter meg, får et par der også. Så de kom i ett sett, jeg gråt mine modige tårer mens det stod på :p
 
Ja, stod og bakte ut en deig, så kom det en. Jeg står og presser hælen så hardt jeg kan i gulvet (hjelper å strekke ut og legge press på for min del) og da ga det seg etterhvert. Så fortsetter jeg å bake ut, men det kommer igjen. Etter fem slike turer tar jeg en pause og setter meg, får et par der også. Så de kom i ett sett, jeg gråt mine modige tårer mens det stod på :p

Huff, ikke bra :confused:
Håper du slipper det igjen da!
Jeg kom meg gjennom natten uten krampen, så håper forrige natten var tilfeldig :)
 
Back
Topp