Vår lille huleboer v2

TuttiFrutti_11

Andre møte med forumet
Kjære dagbok, jeg er altså 6+3. Som skrevet før har jeg hatt en tidlig SA i august måned, som dessverre har fratatt litt av den "uskyldige" gleden ved positiv test. Misforstå meg ikke, jeg se kjempe glad at jeg igjen er gravid, men jeg er dessverre veldig avventende fortsatt og er redd for at det skal gå galt igjen.
Rett før ikm hadde jeg sporadisk blodtilblandet slim som forsvant etter hvert. Fikk målt hcg verdiene hos legen som var på:
4+6: 2400
5+4: 6800

Ikke en dobling mao, men legen var kjempefornøyd. Og jeg hadde ikke vært så bekymret om det ikke hadde vært for disse pyttesmå spor av blod i slimet. Hadde det senest idag.

Derfor er jeg veldig skremt for ul-en imorgen. Håper HÅPER håper av hele mitt hjerte at alt er i orden.. Oppdaterer straks jeg vet noe..









Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har jeg ikke oppdatert på lenge!

Jeg var på UL i uke 6+4 og så denne skjønningen ❤️ImageUploadedByBV Forum1384150790.802613.jpg
Små blodspor kommer nemlig av en hematom eller blodansamling.

Nå er jeg 8+3 og har følgende symptomer:
- kvalm og uggen men ingen oppkast
- ufattelig trøtt
- lite matlyst
- tørst!
- følelsen av at livmoren jobber



Imorgen skal jeg på oppfølgings UL og er igjen veldig nervøs. På lørdag kom det en del blodtilblandet slim, og jeg blir som alltid bekymret. Jeg håper virkelig alt er bra med vår lille spire.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp