Vår kamp..

Ååå krysser fingrene for at lite lekkasje er godt nytt! Lykke til på ul :)
 
Spent på oppdatering etter ul i morgen
 
Er ute i god tid i dag, og sitter nå og venter på timen 13.30. Det siste døgnet har det kommet nye mer fostervann enn fredag og lørdag, så jeg har ikke de helt store forhåpningene om å se store fostervannslommer. MEN det positive da er jo at babyen antageligvis har hatt greit med fostervann de to dagene vertfall. Vi får ta med oss alt det positive vi kan oppi dette♡

Oppdaterer dere etter vi er ferdig på UL.
 
Håper det gikk bra❤️ Syns det er forferdelig at dere må gjennom dette her:(
 
Nå er vi kommet hjem fra sykehuset. I dag var det en grundig jordmor som hadde undersøkelsen. Hun sa at det fremdeles er lite vann, men fant en lomme på 17 mm. Hun konkluderte med at det ikke var endring siden vi var på Haukeland.

Barnet vokser fortsatt som det skal og hadde vann i både magesekk og urinblære i dag også. Det tar vi med oss♡

Blodprøvene jeg tok på fredag var fine, så ingen tegn til infeksjon.

Ny kontroll med både UL og samtale med barnelege på Haukeland neste mandag. Det blir spennende.
 
Så bra oppdatering
 
Har vert hos fastlegen i dag, og har nå fått forlenget sykemeldingen t.o.m 20.september. La oss bare håpe den må forlenges flere ganger!!♡
 
Har blødd veldig mye i 2 døgn nå, men har ingen magesmerter. Krysser fingrene og håper på det beste.

44 dager til vi er i uke 24.
 
Når er neste kontroll? Mandag?
 
Kan du ikke få en skjekk før helga pga blødning, da?
 
Kan du ikke få en skjekk før helga pga blødning, da?
Er uansett ikke noe de kan gjøre om no e skjer nå, så jeg skulle holde meg i ro fikk jeg beskjed om. Dattera mi har bursdag i helgen også, så får håpe alt holder seg rolig av den grunn også!!
 
Holde deg rolig og håpe på det beste

Krysser fingre for deg
 
Back
Topp