UV-drakt eller solkrem?

Har Ikke peiling [emoji23] kjenner at jeg er førstegangs mor og ikke vet hva som bør brukes, men tenker kanskje ja takk begge deler for sikkerhets skyld [emoji4]
 
Hehe, her oppe i nord holder det mer enn nok med solkrem. [emoji23] siden man har klær på uansett [emoji12]
 
Jatakk begge deler :p har ei uv-drakt, så vil nok bruke den hvis han skal bade i et plaskebasseng etc. Solkrem på solskinnsdager uansett :) du da?
Jeg tenker kanskje solkrem, men uv-drakt om vi skal på stranden :)
 
Solkrem i ansiktet og på armane. Noko meir blir neppe nødvendig i 12 grader og regn på Vestlandet...
 
Tenker litt at det må være godt for de små å ikke ha på seg masse "klær" hele tida så blir nok en del solkrem og nakenhet.. Men kjøper vel en uv drakt også..
 
Blir nok mest solkrem tenker jeg, så får vi heller se an været. Kanskje klippe av en kortarma body så hun får dekket skuldrene.
 
Blir nok mest solkrem tenker jeg, så får vi heller se an været. Kanskje klippe av en kortarma body så hun får dekket skuldrene.

De selger masse bodyer med korte armer [emoji23]

Edit: leste en gang til og så at det ikke var det du mente [emoji23] sorry..[emoji38]
 
Blir sikker bara solkrem
Her og uvklær på ferie dær e det allt før varmt
 
Back
Topp