UV drakt eller solkrem

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei,

Hva ville dere valgt på en sydentur? Skal to uker til Alcudia i mai/juni og lurer på om jeg skal kjøpe UV drakt eller bare bruke solkrem? Om UV drakt - hvilken? Solkrem- hvilken?[emoji4]
 
Jeg har aldri brukt uv drakt til barna. God solkrem-god solhatt-skygge, og alltid inne for en hvil de timene solen er sterkest. Men det er nå bare sånn vi har gjort det da☺️
 
Jeg har aldri brukt uv drakt til barna. God solkrem-god solhatt-skygge, og alltid inne for en hvil de timene solen er sterkest. Men det er nå bare sånn vi har gjort det da[emoji5]️
Er nok sann vi også ville ha gjort det :) dei skal jo ikke være i solen når dei er så små, solkrem-solhatt-skygge er nok veldig fornuftig :)
 
Jeg har aldri brukt uv drakt til barna. God solkrem-god solhatt-skygge, og alltid inne for en hvil de timene solen er sterkest. Men det er nå bare sånn vi har gjort det da[emoji5]

Er nok sann vi også ville ha gjort det :) dei skal jo ikke være i solen når dei er så små, solkrem-solhatt-skygge er nok veldig fornuftig :)

UV drakt når hun er i bassenget kanskje?
 
Jeg brukte sunblock og Uv drakt! Førstegangsmamma og overnervøs for at frøkna skulle bli solbrent :hilarious:
 
Vi bruker UV-drakt, for jeg synes det er mye mer lettvint enn å styre med smøring[emoji4]
 
Det kommer litt an på hvor man er synes jeg, sola er sterkere i Thailand enn i Spania feks. På mine har jeg brukt uvklær i bassenget/på stranda og solkrem ellers. Tenker gjøre det samme når vi reiser til Thailand i april, har kjøpt denne til vesla :)

ImageUploadedByBV Forum1489873504.258237.jpg
 
Det kommer litt an på hvor man er synes jeg, sola er sterkere i Thailand enn i Spania feks. På mine har jeg brukt uvklær i bassenget/på stranda og solkrem ellers. Tenker gjøre det samme når vi reiser til Thailand i april, har kjøpt denne til vesla :)

Vis vedlegget 220979

Hvor har du fått fatt i den? Har prøvd å finne, men finner ikke noen som har størrelsen[emoji53]
 
Hvor har du fått fatt i den? Har prøvd å finne, men finner ikke noen som har størrelsen[emoji53]

Petit crabe, http://smartsunwear.no/
Str 0-1 år er minste, håper den ikke blir altfor stor. Har ikke fått min enda. De har masse flotte farger!
Men vær obs på at det er en dansk butikk så det kan komme toll og moms regning. Fant ut det etter jeg hadde lagt inn bestilling på over 2000kr... :p
 
Petit crabe, http://smartsunwear.no/
Str 0-1 år er minste, håper den ikke blir altfor stor. Har ikke fått min enda. De har masse flotte farger!
Men vær obs på at det er en dansk butikk så det kan komme toll og moms regning. Fant ut det etter jeg hadde lagt inn bestilling på over 2000kr... :p

Tusen takk! Misledende at det er en .no butikk[emoji12] Hm...ser ikke ut til at de har flere igjen. Kun 2-3 år.
 
Back
Topp