Utviklingstrinn

Studentmamma88

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
lueer på om lillemor er i utviklingtrinn nå, er 6,5mnd ca. :) Våkner masse om nettene og vil ha pupp hele tiden da. Ganske slitsomt :p Sovner i 18tiden og våkner lys våken 20-21, og holder det gående til mellom 22 og 23. Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette, få ut litt frustrasjon kanskje..
samboeren er mer avslappet og sier at hun er bare en liten baby, men han har henne ikke så nært hele tiden 24-7 som jeg. Jeg prøver å kose meg så mye som mulig og tenke at jeg aldri får denne tiden tilbake. Men noen ganger skulle jeg bare ønske at hun sov litt bedre. Nekter å sove i egen seng også. Veldig mye babykos og veldig lite kjærestetid med andre ord. :p
 
Last edited:
Samme her og har vært sånn i ukesvis. Lille er 7 mnd nå. Utviklingstrinn 5 er særdeles seigt, er min og flere venninners erfaring, så bare å stålsette seg [emoji51]
 
Har det helt på samme måte!! I dag måtte jeg felle noen tårer fordi jeg føler meg så sliten. Hjelper å høre at man ikke er alene ihvertfall :)
 
Er det ikke ca nå de oppdager at de er et eget vesen?
 
Trodde det var fordi hun er syk at hun våkner så ofte. Går bare 1-2 timer imellom hver amming. Og noen ganger tar det opptil 1 time å få henne til å sovne igjen.
 
Ammer også hver time hele natten for tiden.... ved hver oppvåkning. Kun pupp som gjør at han sovner. Er helt utslitt.
 
Vi er oppi et vi og nå. Det går bra, men hun våkner ofte om natten og vil ha pupp. Om dagen vil hun jo være nær meg uansett, så det er ikke nytt.
 
Back
Topp