Utviklingstrinn 6 - hello [emoji847]

Mjau

Glad i forumet
Assistert-jentene
Lille her våkner vanligvis annenhver time om natta, men i natt slo han til med hver time og til og med oftere enn det [emoji51] Har også nekta pupp et par ganger i dag, så jeg tok en titt på appen og der hadde den bikka over til utviklingstrinn 6 gitt. Han startet trinn 5 på samme måte [emoji3] Jeg som hadde tenkt å begynne å legge han i egen seng nå. Begynner å lure på om det er noe vits hvis han nå er inne i en vrien periode og trenger mer (om mulig) nærhet en før. Men de to siste trinnene har gått nesten i hverandre, så når skal man liksom prøve å innføre nye endringer? [emoji15] Vet vel at ingen kan gi meg noe klart svar på dette og vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget da heller [emoji85] Passer liksom aldri å få han over i den senga! [emoji23]
 
Last edited:
Bare hopp i det! [emoji6]
Det blir aldri å passe hvis man skal følge ditt og datt, så bare si at "NÅ! Nå skal det skje!" [emoji23]
Kan nok vente en dag eller to hvis han er skikkelig ille nå, men erfaringsmessig for min del så har det ikke så mye å si.
Men så har begge mine sovet i egne senger fra dag en da [emoji4]
 
Bare hopp i det! [emoji6]
Det blir aldri å passe hvis man skal følge ditt og datt, så bare si at "NÅ! Nå skal det skje!" [emoji23]
Kan nok vente en dag eller to hvis han er skikkelig ille nå, men erfaringsmessig for min del så har det ikke så mye å si.
Men så har begge mine sovet i egne senger fra dag en da [emoji4]

Okay, da gjør jeg som du og svigermor sier! [emoji23] Var egentlig det jeg ville høre, takk! [emoji3]
 
Hva slags trinn er det snakk om? jeg har aldri hatt noen problemmer med barn, mat og søvn unntatt den uka de to fortennene oppe var på vei. Lille har alltid sovet i egen seng, på eget rom siden han var 6 mnd., sover hver natt gjennom siden 7 mnd. og nå sovner av seg selv fra han ble 7,5 mnd. Er dette også utviklingstrinn?
 
Det er vel egentlig ikke utviklingstrinn nei.
Når barna går inn i ett utviklingstrinn så blir de gjerne veldig grinete, klengete, og krever mye mer i en periode.
Noen merker det veldig når dette skjer mens andre merker ingenting.
Jeg merket ikke noe med eldstemann mens jeg merker det ufattelig godt på lillesjefen.
 
Hva slags trinn er det snakk om? jeg har aldri hatt noen problemmer med barn, mat og søvn unntatt den uka de to fortennene oppe var på vei. Lille har alltid sovet i egen seng, på eget rom siden han var 6 mnd., sover hver natt gjennom siden 7 mnd. og nå sovner av seg selv fra han ble 7,5 mnd. Er dette også utviklingstrinn?

Da er dere nok bare heldige som ikke merker noe til det [emoji4] Merket ikke noe til de 4 første trinnene, men 5 og 6 har jeg merket godt. Varierer sikkert fra barn til barn og trinn til trinn kanskje.
 
Da er dere nok bare heldige som ikke merker noe til det [emoji4] Merket ikke noe til de 4 første trinnene, men 5 og 6 har jeg merket godt. Varierer sikkert fra barn til barn og trinn til trinn kanskje.
Men hvor finner jeg oversikt over disse trinnene? Hva skjer på hvert av dem?
 
Back
Topp