Utviklingstrinn 2

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hei:)

Er det noen av dere som har merket dette trinnet tydelig på baby? Isåfall hvordan?

Her merker jeg at hun har oppdaget hendene sine, studerer de nøye om dagen.

Merker også at hun ønsker mer nærhet av brystet fremfor å bruke det til servering.
Spesielt på natten.
 
Ja! Han sover dårligere på dagen, vil helst bare ligge på fanget, eller inntil meg/oss. Dette har begynt å avta litt nå, så lenge han ligger i vogna inne, med lyder rundt seg, kan han sove godt og lenge.

Han er veldig opptatt av ting rundt seg, følger godt med. Øver seg på å gripe tak i leker/oss, driver å får ordentlig dreisen på det i disse dager. Han elsker å skravle, og at noen prater til han. Hermer masse! Både uttrykk og lyder. Med andre ord, han utvikler seg og lærer sååå fort i disse dager!

Henger litt oftere i puppen, men kan tidvis bli litt sint når det kommer melk, så det er nok helst for kosen og trygghetens skyld. Sover enda bedre og mer om natten da, det er helt greit! ;) Sovner ca kl 20 hver kveld, og våkner et sted mellom 4 og 6 for å ammes. Han er en skikkelig rutinebaby! ♡
 
Jeg tror vi har startet på utviklingstrinn nå og hun er 7,5 uke. Plutselig er det mye vanskeligere å få henne til å sovne og hun skal følge med på alt mulig. Skriker mer enn hun pleier, uten at jeg vet hva det er også, og vil bare være på armen/puppen når hun er våken. Men litt fint at hun er mer våken og med også :happy: og i dag rullet hun rundt fra mage til rygg for første gang ❤️
 
Back
Topp