Tenker det kan være kjekt å ha en utstyrstråd etterhvert som vi begynner å kjøpe inn ting til den lille Her kan vi dele innkjøp og lure ting Noen har vel kanskje en del fra før, eller har allerede begynt å handle inn ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det første på listen er en god seng til eldstemann, da nurket skal få bruke Stokkesenga vi kjøpte til storesøsteren.
Jeg vurderer å kjøpe en søskenvogn, men vi har ikke egentlig plass. Mannen sier vel nei, men jeg har det litt i bakhodet.
Hvor stor aldersforskjell blir det? jeg hadde baby jogger City select. Var 1 år og 5 måneder mellom superfornøyd!
Klær har vi masse av, men hvis det blir gutt må vi nok ha litt klær etterhvert som ikke er kjoler Skal uansett strikke litt utover vinteren
En ting vi har brukt mye og bruker enda er babynest! Gull verdt. Denne gangen vil jeg ha seng som kan hektes på sengen vår og søskenvogn
Jeg skal ha en stokkevogn og en grå sprinkelseng fra Ikea :-D
Vi har en city elite og sku egentlig bare kjøpe bag til den. Men tror ikke jeg kommer til å klare å la væreJeg har såå lyst på Stokke trailz! Men kommer an på hvor lenge storebror sover på dagen i barnehagen, hvis ikke han gjør det lenger blir det nok bare å kjøpe bag til TFK'en.