Utstyrstråden

Åh men det er jo ENDA mer stas enn hva som kan kjøpes for penger <3 Her blir det strikket av bestemor, oldemor og tante. Gleder meg sånn til å se, det er overraskelser alt sammen :D




Åh den var FIN!!! Sånn vil jeg også ha!
Ja, kjempestas... Aner ikke hva svigermor har på pinnene jeg heller, men mamma har allerede kommet med en ulljakke med lue, et ullsett med genser, bukse og lue og er i gang med to sparkebukser og strikkebunad... ;) Har en del etter storebror også, så blir nok mye hjemmestrikket på min lille....... Sånn blir det med strikkegale bestemødre! :D
 
Siden mimmis hadde 500,- i avslag ved kjøp over 2000,- i helgen, har jeg bestilt madrass til sprinkelsengen, babycall og ringslynge i dag... :) Så nå er vi jammen snart i mål..... Nesten litt vemodig....

Vogn, vognpose, lekegrind, ammepute, stellebord, klær, manduca, sengetøy, gulpekluter, tepper, brystpumpe osv osv har jeg jo igjen etter storebror (gleder meg til loftet er ferdigsnekkert, så jeg får begynne å sortere klær og greier!!!), så ikke all verden til babyinnkjøp denne gangen. Har kjøpt stelleveske fra ebay og en brukt sprinkelseng tidligere. Nå er det egentlig kun bilsetet vi ikke har fått kjøpt enda, og den regner vi med vi overtar etter ei vi er fadder til som må bytte sete i sommer..... Og så lurer jeg på at jeg vil ha en vippestol.... :)
 
Åååhr jeg har jo nettopp handlet der :p Men det var jo bare de slyngene da og de var jo på tilbud :)
 
Åååhr jeg har jo nettopp handlet der :p Men det var jo bare de slyngene da og de var jo på tilbud :)

Hehe... Ja, så jo på de slyngene tidligere jeg også, men klarte ikke å bestemme meg, for har jo manducaen... Men nå ble det ringslynge da, for tenker den er grei til sånn veldig rask hive på seg når jeg må hjelpe storebror med noe og lignende.... Fikk madrass, babycall, ringslynge, sånn olje for å smøre mellomkjøttet med og forstørrelsesglass og et badedyr til junior for i underkant av 1600,- så sier meg veldig fornøyd med den handelen (til tross for at jeg egentlig hadde bestemt meg for at samboer skulle få kjøpe madrass og babycall - han har jo enda ikke måttet inn på en eneste babybutikk..... :p )

Nordic cab står på ønskelista etterhvert da, så han kan jo få kjøpe den..... ;)
 
Her blir det emmaljunga double monki søskenvogn :) skal hentes i mårra (er brukt) fant en ganske billig en og mtp at kanskje 2åringen ikke kommer til å ville sitte i vogn særlig lenge, så fant vi ut det ikke var poeng i å invesstere så mye i søskenvogn.. Har 2kombi og 1duo og 1sportstrille her fra før så burde holde nå :p
 
Akkurat bestilt lekematte med tykk kant til lekegrinden fra mimmis.no. . Sååå spent på om den svarer til forvebtningene :) Også bestilt en del småting, gleder meg til det kommer ♥
 
30273_7420.jpg


3627.jpg
 
Vi kjøpte nettopp en barnevogn. Så arver vi en del sånn som bilstol til baby, seng, dyne, litt klær og andre ting som er veldig kjekt å få! Har også fått mye klær til småen fra mamma, svigers og venninner :D

Blir vel å kjøpe vognpose, stellekommode, div småting til babyen den første tiden, ammepute, madrass osv. Er førstegangsf. så har mye å sette meg inn i! Blir å kjøpe det viktigste først, så får man heller supplere med mer utstyr underveis når man ser hva man trenger.

Vi har vært heldige og fått mye fint brukt fra de i rundt som har selv hatt bebis , både nytt og gammelt. Kjekt :D
 
I går kom bæresjalet jeg har bestilt fra mimmis :) Fikk til å knyte det på på første forsøk, men tenker jeg må trene litt mer! Syns det så veldig fint ut. Mannen så superskeptisk ut da jeg knytet det på :) Han kommer nok ikke til å bruke det, så det blir en bæresele i tillegg!
 
I går kom bæresjalet jeg har bestilt fra mimmis :) Fikk til å knyte det på på første forsøk, men tenker jeg må trene litt mer! Syns det så veldig fint ut. Mannen så superskeptisk ut da jeg knytet det på :) Han kommer nok ikke til å bruke det, så det blir en bæresele i tillegg!

Ja, det gikk gasnke greit :) Gleder meg til å bruke det :D

Jeg puttet ene hunden oppi slyngen, haha :p Han stortrivdes og lagde koselyder :p
 
Mangler i grunn bare stellebord :) men siden det er min kjære sin første regner jeg med han vil shoppe litt nytt :)
 
Nå har vi fått vippestol og badesete også i hus :) Kjøpte brukt av en på jobben og det ser veldig fint ut! :)
 
Back
Topp