Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke hvor Lilleanda har kjøpt denne herligheten, men BarnasHus har den til 3999 (modell Sun) og en som er ganske lik til 2999. De er kjempefine...!Er denne fra IKEA?? Vet du målene på denne ??)
Så på kvitteringen vår at setet var til 949,- og stellevesken til 50,-. Helt tullete for et så fint sett..!Ja vi har også kjøpt det settet med bilstol og stelleveske fikk det for 949kr, det slo inn feil på kassen og ingen i kassen viste hvordan de kunne endre det, så jeg fikk den prisen elsker gode salg og kupp
Er denne fra IKEA?? Vet du målene på denne ??)
Det hadde hvert veldig fint om du gidder det den var veldig finVi kjøpt den på barnebutikken i Sverige. husker ikke målene nå. Men kan måle når jeg kommer hjem. den er veldig robust og fin. Kan brukes som kommode når den ikke trengs som stellebord mer.
Det hadde hvert veldig fint om du gidder det den var veldig fin
Åh, da må han ha glemt å slå inn stellevesken til 50kr. Men uansett så fikk vi begge et bra kuppSå på kvitteringen vår at setet var til 949,- og stellevesken til 50,-. Helt tullete for et så fint sett..!
Gratulerer så mye til deg med kuppet også
Åå perfekt tusen takk
Jeg har kjøpt så mye fiiiint!! Skal se om jeg får lagt ut bilder fra pcen senere i dag!