Utstyrstråd *bilder*

j02j06g09g13

Elsker forumet
Husker ikke om vi har startet en slik før, men tenkte det kunne vær kos å ha en tråd hvor vi legger inn info og bilder over ting vi kjøper til gulla våre. :)

Kanskje admin kan sette denne på topp også?

Begynner jeg da:

Kjøpt en tfk bag som vi skal bruke på reisetrilla vår. Fikk den for 250kr, så da slo jeg til med en gang. :D

tfk.jpg

Kjøpt dette settet fra nameit
body.jpg bukse.jpg

stokke.jpg Kjøpte dette setet til tripp trappen vår i dag. Kom over et pent brukt et. :) Veldig kjekt, og selv mannen likte det. heh. (han er generelt skeptisk til babyutstyr som ikke er av det "vanlige")

vi har kjøpt i love mom + dad = me i Danmark. Ikke den norske versjonen :) skal legge ut bilde senere !
og vi får masse klær som jeg legger ut bilder av etter julen :) så dette er min plass :D

disse to sparkedressene har jeg kjøpt :

(en til som jeg ikke klare å legge link til, får bare opp noe annet) noe lik den andre bare hvit :)

http://www.motehus.no/prod.php?id=59213

. og noen hvite bodyer :)

Det settet der sikla jeg fælt på her om dagen! Om jeg får gutt, skal jeg kjøpe det med en gang! :) Nydelig <3 Hvilken str. kjøpte du?

Kjøpte 56. :) gutten min var 52lang, og kunne bruke noen få bukser i 50 bare. Så kjøper ikke noe i 50 denne gangen før han er ute i tilfelle. :) Åsså får jeg brukt det mer enn et par uker også da. :p

Har kun kjøpt en tigerguttdress med lue med ører på fordi den bare var såååå søt :-) og to luer med mom + dad = me... Tør liksom ikke kjøpe noe mer før jeg vet om det er en eller to der inne... :-) må ha noe utstyr igjen etter å ha gitt bort alt siden jeg tenkte på flere barn ;-) ga bort stellekommode og hele sullamitten :-) så må vel fikse nytt :-)

da har jeg lagt til denn på junijentenes viktigste tråder:)

vi har kjøpt barnevogn med tilbehør og bilsete vi :D klær har vi fått av min familie, og voksi pose :)

Har bilstol, stellebord med badebalje, baby seng, pledd og dyner, klær har jeg ikke giddet og gå igjennom enda. Eneste vi store ting vi mangler er barnevogn, men DNT order jeg i løpet av mai mnd :)

Bilsete :-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357805736868.jpg
    uploadfromtaptalk1357805736868.jpg
    45,3 KB · Visninger: 42
Barnevogn :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357805796058.jpg
    uploadfromtaptalk1357805796058.jpg
    41,5 KB · Visninger: 45
Å.. jeg skulle ønske det var min første gang igjen. Er liksom ikke like magisk med nr 2. Sånn med utstyr liksom. Med førstemann gikk jeg og trilla på vogna i kjelleren og gledet meg til å trille med han oppi. Jeg gleder meg nå også,men det er ikke den samme spenningen liksom.

20130130_141618.jpg
Kjøpte denne vognen brukt for 500 kr på finn.no :) Var med en
kjempe fin vognpose :)

20130130_141632.jpg 20130130_141940.jpg
Dette bilsete kjøpte vi også brukt for 900 kr på finn.no :)
Det er nesten ikke brukt, var med bruksanvisning og
original forpakning når vi hentet det :)

Back
Topp