Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så lyst på denne Elizabeth stellevesken fra Storksak. Bare ikke helt sikker på om jeg skal ta meg råd til denHva er vell 2000kr om man kan bruke den i mange år framover siden den ikke ser ut som en stelleveske…eller?
Vesken var forresten veldig fin
Har så lyst på denne Elizabeth stellevesken fra Storksak. Bare ikke helt sikker på om jeg skal ta meg råd til denHva er vell 2000kr om man kan bruke den i mange år framover siden den ikke ser ut som en stelleveske…eller?
Har veldig lyst på denne i grå, skal avsted og kikke på tirsdag. Hvitt er lekkert, men jeg kjenner meg selvVirkelig sikler etter Emmaljunga mondial white leather. Hadde den i sort skinn med nr 2, men den vart stjelt så har ikke den lenger Er bare usikker på om den blir veldig fort stygg i hvit Men guuuuu hvor fin den er, men veldig veldig dyr
Sikler veldig på dette settet jeg; knaggrekke og målestav fra Cacas (CASA selvfølgelig! )
. Ei på Februar 14 som er forhandler og kan skaffe.
Må bare vurdere litt til
Virkelig sikler etter Emmaljunga mondial white leather. Hadde den i sort skinn med nr 2, men den vart stjelt så har ikke den lenger Er bare usikker på om den blir veldig fort stygg i hvit Men guuuuu hvor fin den er, men veldig veldig dyr