Utstyr til babyene

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Hadde lyst å lage en slik tråd ettersom det kanskje (?) kommer nye tråder om forskjellig utstyr som vi enten sikler etter eller vil ha hjelp/erfaring med, så er det kjekt å ha det samlet på en plass :)

Image and video hosting by TinyPic

Jeg sikler etter denne :p

$_57.JPG

Jeg har kun sett den på ebay :)

Har handlet så mye klær på ebay nå at jeg tror paypal`en har gått seg varm på visakortet mitt :p

den var døds søt <3 :D

Ææ! Da må jeg få gubben til å hjelpe meg med å gå igjennom ebay:p jeg skjønner ikke noe av det der :p

Har så lyst på denne Elizabeth stellevesken fra Storksak. Bare ikke helt sikker på om jeg skal ta meg råd til den:smiley-ashamed005Hva er vell 2000kr om man kan bruke den i mange år framover siden den ikke ser ut som en stelleveske…eller? :happy090

Vedlegg

• 408547_1.jpg
    408547_1.jpg
    27,9 KB · Visninger: 73
Har så lyst på denne Elizabeth stellevesken fra Storksak. Bare ikke helt sikker på om jeg skal ta meg råd til den:smiley-ashamed005Hva er vell 2000kr om man kan bruke den i mange år framover siden den ikke ser ut som en stelleveske…eller? :happy090

Det syns jeg du skal!
Jeg skal bestille stelleveske fra en veskedesigner. Som jeg kan bruke til vanlig etterpå. Koster ca 5000 kr.

Virkelig sikler etter Emmaljunga mondial white leather. Hadde den i sort skinn med nr 2, men den vart stjelt så har ikke den lenger :( Er bare usikker på om den blir veldig fort stygg i hvit :p Men guuuuu hvor fin den er, men veldig veldig dyr :(

185957.jpg

Den ønsker jeg meg veldig også!!! (Men vi holder på å pusse opp huset, så det spørs vel om jeg ikke må bruke den gamle vi har...). ;P

Virkelig sikler etter Emmaljunga mondial white leather. Hadde den i sort skinn med nr 2, men den vart stjelt så har ikke den lenger :( Er bare usikker på om den blir veldig fort stygg i hvit :p Men guuuuu hvor fin den er, men veldig veldig dyr :(

185957.jpg
Har veldig lyst på denne i grå, skal avsted og kikke på tirsdag. Hvitt er lekkert, men jeg kjenner meg selv :p

Nei, det blir nok den sorte rekner jeg med :p Er kjempefin den også :D
Ser på annonsen på finn en butikk i Sverige, reklamerer om at viss en kjøper barnevogn av de så får en gratis hotellovernatting :)
43_1294329451.jpg

Sikler veldig på dette settet jeg; knaggrekke og målestav fra Cacas (CASA selvfølgelig! :p )
. Ei på Februar 14 som er forhandler og kan skaffe.
Må bare vurdere litt til :p

ugle_cacas.jpg

Sikler veldig på dette settet jeg; knaggrekke og målestav fra Cacas (CASA selvfølgelig! :p )
. Ei på Februar 14 som er forhandler og kan skaffe.
Må bare vurdere litt til :p

Jeg så på det samme selv! Var veldig fint, men har ikke barnerom til babyen, så blir nok ikke til det

Synes den var veldig fin, bra at du unner deg den :) Synd at jeg allerede har kjøpt en, ellers hadde jeg også blitt fristet ;) mannen min ville ikke at jeg skulle kjøpe en som var så fin og lignet på en "vanlig" vesk, for da ville ikke han bruke den...jeg syntes det var dumt å kjøpe to stk, så da gikk vi for en som fungerte for han også.

Lurer så veldig på stellebord. Vi har et romslig bad og stellebordet blir stående mellom servanten og et høyskap.
Kommer vel langt med et slikt et?
ikea_gulliver.jpg
Selv om jeg digger, digger, digger denne kommoder med avtagbar stelledel <3
roomate_baby.jpg

185957.jpg

Du finner mange brukte på finn.no. Har lyst på går vogn selv, helst mondial, men den er ikke å finne i grå brukt. Så nå skal jeg se på en Edge i grå, mange synes den er dyr brukt,6500kr, men hvis man regner på det er de ikke billigere i Sverige, sparer kanskje 1000kr, man man skal jo komme seg dit også.

Back
Topp