Utslag på protein

Steinbukk89

Blir kjent med forumet
Har noen opplevd utslag på protein i urinprøvene ved nåværende eller tidligere svangerskap?

Jeg var til første kontroll hos lege 8+1, fikk da minimalt utslag +1 på protein i urinprøven. Skulle komme tilbake med urinprøve to til tre uker etterpå. Denne viste også utslag på +1 på protein.

Var i dag til ny kontroll etter nye to uker. Hadde passet ekstra på hvordan jeg tok urinprøven for å forhindre forurensning. Fikk likevel utslag på +1, og måtte ta nye blodprøver for mer undersøkelser.

Er fornøyd med at det blir tatt på alvor, og kontrolleres, men ble litt nestemt kjenner jeg.
Måtte bare lufte det litt..
 
Sikkert bare forurenset urin, det var det på meg. Utflod i urinen. Men bra at de tar det alvorlig[emoji6]
 
Jeg hadde det flere ganger i forrige svangerskap, og hadde det også på første leverte urinprøve i dette svangerskapet. Legen min tar det helt kult og sier det er fullstendig normalt. Har man mye utslag flere ganger på rad kan de sende prøvene til dyrking. Men tror sjelden det er noe. Kanskje en liten urinveisinfeksjon :)
 
Har noen opplevd utslag på protein i urinprøvene ved nåværende eller tidligere svangerskap?

Jeg var til første kontroll hos lege 8+1, fikk da minimalt utslag +1 på protein i urinprøven. Skulle komme tilbake med urinprøve to til tre uker etterpå. Denne viste også utslag på +1 på protein.

Var i dag til ny kontroll etter nye to uker. Hadde passet ekstra på hvordan jeg tok urinprøven for å forhindre forurensning. Fikk likevel utslag på +1, og måtte ta nye blodprøver for mer undersøkelser.

Er fornøyd med at det blir tatt på alvor, og kontrolleres, men ble litt nestemt kjenner jeg.
Måtte bare lufte det litt..
Jeg hadde litt utslag på proteiner, men legen sa det bare og gjorde ikke noe mer ut av det.
 
Har du noen symptomer på uvi?

Jeg føler at jeg må tisse hele tiden i den siste uken, selv om det ikke er særlig mye å tisse... lurer på om jeg burde levert en urinprøve eller om det bare er på grunn av graviditeten[emoji85]
 
Nei har ikke noen symptomer på uvi, men så har jeg aldri hatt det før heller. Håper fortsatt på forurensede prøver, og at jeg bare må lære å tisse på glass på riktig måte [emoji28]
Siden jeg ikke har hørt noe fra legen på de ekstra prøvene jeg tok regner jeg med det er greit. No news er vel good news..
 
Back
Topp