Utskrapning..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Har idag hatt utskrapning. Skulle vært 8+1 idag, men nei.. MA. Har minimalt med blødning og det gikk egentlig veldig greit, myyye mer humant en cytotec-kur, synes jeg.. Dette er vår 2., (eller 3., dersom jeg regner med en kjemisk eller tidlig SA i mellom disse to). Jeg mistet håpet helt da det ble oppdaget på tul for to uker siden, men har fått igjen håpet etter en lang prat med privat gynekolog. Hun sa det er så utrolig vanlig med tre sånne på rappen, at hun vil ikke utrede før det helst har vært tre + ganger, dersom ingenting annet tyder på at det ikke skal gå på egenhånd. Vi får bare fortsette :)
Dere som har hatt utskrapning; fikk dere beskjed om at det bør ventes i to mnd? På grunn av slimhinne? Jeg har lest så forskjellig..
 
Så trist du har mistet. :( Sender deg en god klem. :Heartred
 
Så vondt å høre :(
Vi fikk beskjed om å vente minimum 1 mens før vi prøvde. Gjerne 2. Lykke til med prøvingen igjen ❤️
 
Jeg hadde ikke utskraping, kun Cytotec, men fikk beskjed om å vente en blødning siden det gjerne kom rester den første gangen etterpå. Kan tenke meg at det kan være lurt å vente en syklus, men tenker at de da burde si det også....
Lykke til.
 
Har også blitt oppfordra til å vente ein syklus, uavhengig av med. el kir. abort, for å nullstille kroppen best mulig. Ventar no på mensen, er idag på 5. veka sidan abort..:inpain: Kjeeeedelig!
 
Back
Topp