Utseende.......

Dorothy_1

Gift med forumet
Har noen av dere spekulert I hvordan babyen kommer til og se ut???????
Både Jeg om min samboer har krøller, Såh barnet vil antageligvis få det.
Han er litt blond rødlig, Mens Jeg er askeblond, Såh ungen får sikkert ei slags lys farge.
Også har vi begge blå øyne.
Han er ca 186 høy, Jeg er ca 163 høy, Såh kan joh bli litt artig den...... [:D]
 
Jeg håper tvillingene blir en hærlig blanding av mor og far! Far har brune øyne, håper de arver det (han har en datter fra før, hun har blå øyne). I tillegg har han gyllen hud (han er norsk da..) mens jeg har lys hud som blir rosa bare jeg hører om sola. Jeg håper de arver mitt lyse krøllete hår og min intelligens..ha ha ha.. neida, de blir sikkert nydelige uansett tror jeg!
 
Alle mine barn ligner på faren... Det har de gjordt siden de ble født... Føler meg litt snytt..he he
 
ja det er jeg spent på!men håper det blir en god blanding av oss begge!det mest positive fra begge to.både i intiligens å utseende![;)]

slik at andre kan se at det er begge sitt barn å ikke bare som snytt ut av nesa på faren...hehe neida det gjør ingenting det heller![:D]han eller hun blir verdens vakkreste for oss uansett.......så lenge babyen er frisk.[:)]
 
Jeg synes alle nyfødte ser like ut, synes det høres helt tåpelig ut når jeg hører folk som sier «å gud! så lik hun er på deg». Hvordan i alle dager kan man se sånt når foreldrene gjerne er 30 år eldre? Skjønner at ansiktstrekk som neseform og øyenfarge kan ligne, men utover det synes jeg det bare blir tåpelig å snakke om likheter.
 
javel, min datter ligner veldig på pappaen sin. noen kan se sånt, andre kan ikke. Det er jo gener som videreføres da, klart det blir likhetstrekk. Ikke noe tåpelig med det, bare fakta.
 
Både jeg og mannen min har lyst hår og blå øyne, så h*n blir antakeligvis ihvertfall bli lys[:)] mannen min er veldig høy, og jeg er ganske lav (1.61) Så det kan være vanskelig å tippe høyde...
Men den kommer sikkert til å bli verdens nydeligste baby, det er jeg helt sikker på[:D]
 
Tenkte jeg bare skulle fortelle noe morsomt.... Pga vekstavvik så hadde jeg mange ultralyder,og fikk jo dermed flere bilder med meg hjem... Et av bildene var av fjeset hennes,det var HELT LIKT masken fra scream!!! Så dere kan tenke dere at da fikk jeg en merkeli følelse av hvordan hun skulle se ut.... Men hun var aldeles nydeli (les:perfekt!) da hun kom [:D]
 
Ja, det er spennende! Rart å tenke på at vi snart får en som er av oss begge[:)]

Så på UL at hun har høye skinnben, det har jeg også... hehe..det var litt moro å se.

Jeg har grønne øyne og lyst hår, mens pappaen har knall blå øyne og mørkbl.hår. Håper hun får pappaens klare blå øyne. Så er det jo moro om hun ligner litt på oss begge.

Jeg er 170 og mannen min er 183. Jordmor mener klumpen vår har lange ben,og er rundt 52 cm nå.... Spennende er det!!!

Men,vi får se hvem som har sterkest gener! [:D]
 
Jeg tror det er noe i det. Har i hvertfall stemt med mine to. Etter hvert har de også lignet litt på meg.
 
Det jeg grubler mest på er faktisk om denne babyen blir lik søsteren sin... Vil de få samme hår? samme øyner? samme lynne? Tror nok at denne også blir lys med blå øyner, da både jeg og samboern har det.. Alle sier at datteren min er som snytt ut av nesa på meg, det er jo litt morsomt da. [:D] ...kansje vi får en gutt som ligner pappa denne gangen da?? hehe
 
ORIGINAL: Trine5

Alle mine barn ligner på faren... Det har de gjordt siden de ble født... Føler meg litt snytt..he he


kanskje det ikke er du som er moren...hehe[8D]
 
Vi er blonde med blå øyner begge to, så vi regner med at også ungen, blir det vi kaller på bygdanorsk for kommunefarget. Haha
 
han har mørke brunt hår,mens jeg har lyse brunt.Vi har begge blå øyne,Jeg er 1,75 cm og han er 1,83.Vi er lange begge 2[;)] blir gøy å se hvem han blir å ligne mest på[:)]
 
Da min sønn kom til ble jeg helt skremt av hvor mye han liknet sin far. Det var en nyfødt tro kopi av sin far. Han har fått flere og flere av mine trekk og nå to og et halvt år etter likner han like mye på begge to.
 
Mitt første barn var lik pappaen sin hele tiden, helt til hun ble rundt 1 år. da ble hun mer lik meg. Nå har hun litt av begge to. Mine øyne, temperament, humor. og ablegøyer [:D] Og min samboers nese, panne, smarthet.. [;)]
 
Jeg er veldig spent på hvordan gutten ser ut og hvem han ligner på..
Mannen har blå øyne med litt brunt i midten og jeg har brune øyne med litt grønt ytterst.. Så jeg tror han kommer til å få brune øyne.
Har funnet fram baby-bilde av meg som jeg skal ha med på føden når den tid kommer bare for å sammenlikne.. Skal ha med et av faren også..
Gleder meg veldig til å få disse ukene igjen overstått!!
 
Iflg bildet fra 3D UL så har han pannen og øyepartiet mitt. Nese, munn og hake fra far. Blir moro å se hvordan han faktisk ser ut når han kommer! [:)]
 
Back
Topp