Utroskap

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Heffalompenbaby, 16 Apr 2018 kl 13:18.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Heffalompenbaby Flørter med forumet

Har du vært utro eller sammen med noen som va utro mot deg?
    Hvordan håndterte du det?

2. Bollebaker87 Glad i forumet Septembergull'17

Har aldri vært utro, men vært sammen med en som var det.
    Dette ble oppdaget allerede dagen etter og jeg flyttet samme dag og så meg aldri tilbake.
    Hadde aldri klart å tilgi eller glemme noe sånt.

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  3. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Verken vært utro eller vært sammen med en som har vært det heldigvis :)

4. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Junilykke2018

Nei, heldigvis. :) Om ikke samboeren nå driver med noe jeg ikke vet om da, men det tviler jeg på. :p

5. Siadle Gift med forumet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Aldri vært utro. Tror ikke eksen eller nåværende mann noensinne har vært utro.

6. SoriaMoira Flørter med forumet

Har ikke vært det selv, men en ekskjæreste av meg var det.
    Jeg gikk fra ham ca 20 sekunder etter jeg fikk vite det av min venninne, som hadde sett dem sammen(!) i en parkert bil. -_-
    Utroskap er deal breaker for meg, uansett.

7. Junibaby18 Flørter med forumet Junilykke2018

Jeg pleide å være hun som falt på badboys før, når jeg var ung og dum.
    Så da var det litt av hvert man skulle oppleve!
    Min første kjæreste var notorisk utro mot meg, jeg var så forelsket i han.. Og den følelsen når du får vite at "alle" visste om det unntatt meg, var ingen god følelse.Dum som jeg var så tok jeg han tilbake noen ganger, trodde at jeg kunne endre han.
    Jeg taklet det veldig dårlig når dette stod på, jeg hadde jo masse følelser for han og var bare 17-18år. Men ja, utroskap er faktisk dealbreaker og er man utro en gang, er terskelen for å gjøre det igjen veldig lav.
    Så lesson learned!

8. Siadle Gift med forumet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Enig! Her hadde jeg også avsluttet forholdet på dagen. Hadde ikke greid å stole på mannen igjen, noen gang.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  9. Klarsåklar Glad i forumet Vi som prøver :)

Heldigvis ikke opplevd det. Eller har opplevd økonomisk utroskap var ganske sårende det også å det endte med at jeg gikk i fra han.

Hadde jeg oppdaget at samboer hadde vert utro hadde jeg blitt knust. Å hadde nok dratt i fra han. Hadde aldri blitt det samme etterpå.

10. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Nei, og jeg tror virkelig ikke mannen har vært det heller. Klarer ikke å sette meg inn i situasjonen. Men det er nok noe jeg ville blitt svært såret over og det hadde vært vanskelig å evt komme over det, både med og uten mannen.

11. Tupp3 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Ja. Men det er ikke nødvendigvis slik det står over her, at man har lettere for å gjøre det igjen. Jeg gjør det aldri igjen, og hadde også gått ifra den som hadde vært utro mot meg.

Del denne siden