Utrolig trist dag❤️

Tusen takk, for gode ord og at du tenker på meg:Heartred
Er tredje gangen på 7 mnd, har ikke kommet helt til uke ti med de forrige ( bortsett fra to barn med annen far) denne gangen gikk jeg på crinone. Har gyn jeg går til i Drammen og hun skal hjelpe meg videre nå, var de som oppdaget MA i dag. Hun har fulgt meg godt opp med hcg prøver og ul hver 14 dag, og hår lovet mer hjelp videre nå.
Ønsker deg lykke til videre og med den lille i mai:Heartred

Så utrolig trist jeg blir på dine vegne [emoji174]
Ord blir fattige...
Håper du får god hjelp nå fremover [emoji120]

Vi ble utskrevet i går, de ville prøve medisinsk igjen denne gangen også, men heldigvis på sykehuset - men endte med utskraping enda en gang. 1 i mars og 1 nå..
Får ingen utredning før vi har mistet 3 ganger... så vi må bare fortsette å prøve [emoji173]️

De aller beste tanker og ønsker for dere videre [emoji93][emoji93][emoji93]
 
Jeg sender deg mange gode klemmer og tanker <3 Kan ikke tenke meg hva dere går igjennom <3 Si ifra om du trenger noen å snakke med eller om det er noe jeg kan gjøre <3
 
Det går forsåvidt greit, sorgen er ille men kommer seg. Prøver å komme meg videre og lurer på om jeg noen gang klarer å få en baby. Titter innom her innimellom, er litt vondt det også å se dere er der jeg skulle vært. Men også godt å se at ting går bra for de aller fleste ❤️
Lykke til alle dere Hærlige blivende mai mammaer
 
Det går forsåvidt greit, sorgen er ille men kommer seg. Prøver å komme meg videre og lurer på om jeg noen gang klarer å få en baby. Titter innom her innimellom, er litt vondt det også å se dere er der jeg skulle vært. Men også godt å se at ting går bra for de aller fleste [emoji173]️
Lykke til alle dere Hærlige blivende mai mammaer
Masse klemmer, og du skal bli mamma en dag! [emoji173][emoji173]
 
Oj, så trist! Mange klemmar til deg!
Godt at du nå i alle fall vil få betre oppfylging og hjelp i nye forsøk. Livet er ikkje rettferdig...
 
Back
Topp