Utmattet etter sykdom

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Lillegutt har hatt fjerde barnesykdom. Han hadde høy feber. Hadde crp på 12. Dvs ingen infeksjoner. Feberen er borte men almenntilstanden er ikke bra. Han spiser lite og vil bare sove. Jeg kjenner jeg har vondt i magen av bekymring. Er det vanlig at barn sover mye og er slappe etter at sykdom har gitt seg?
 
Vi har hatt en runde med feber i 7 dager, men dette grunnet forkjølelse. Var hos legen og fikk beskjed om å komme tilbake om lille ble slapp, ikke spiste og bare ville sove. Jeg ville kanskje ringt legevakten (siden det nå er fredag) og forhørt meg. Selv om feber er borte osv, så bør de kanskje sjekke lunger?
 
Vi har hatt en runde med feber i 7 dager, men dette grunnet forkjølelse. Var hos legen og fikk beskjed om å komme tilbake om lille ble slapp, ikke spiste og bare ville sove. Jeg ville kanskje ringt legevakten (siden det nå er fredag) og forhørt meg. Selv om feber er borte osv, så bør de kanskje sjekke lunger?
Legen lyttet på lungene for to dager siden og så ned i halsen. Lillegutt er heller ikke forkjølet. Han vil ha melk og vann. Vi gir Hipp 3. Da får han iallefall i seg litt næring. Han har også fått alle fire ettårsjekslene. Den ene brøt helt igjennom idag. Det er mye som plager stakkaren. Men jeg ringer legevakten og spør dersom det ikke bedrer seg til i morgen. Jeg hater all sykdommen som kommer med barnehagestart :( Stakkars lillejenta di. Syv dager med feber er ikke godt. Håper hun er bedre nå :)
 
Back
Topp