Utforming kalender

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvordan ser deres adventskalendere ut?
Jeg skal lage kalender til mannen, men kan ikke bruke den jeg broderte til lillemor for den tåler knapt vekten av hennes gaver. Så da må jeg fikse noe nytt. Tenkte på å ta inn stigen i tre som vi har i garasjen, men den viste seg å være for lang. Jeg har noen ideer selv, men vil gjerne ha litt ekstra inspirasjon :)
 
Jeg og mannen hadde for første gang i fjor.

Jeg hadde 24 sånne nummeterte poser som sto på en benk, han fikk også i sånne poser, jeg hang dem med binders på båndet vi har oppe under taket og henger julekort på
(det ble gradvis plass til flere kort, gikk helt fint)

Vi har ikke tunge gaver da
 
I fjor brukte jeg kleshengere som jeg surret silkebånd rundt, i hver sin farge. Hang gavene i tråder, så hang hengeren i en gardinstang. Kjekt å ha de så høyt at ingen nysgjerrige barnefingre pakker opp alt med en gang [emoji85]
 
Jeg og mannen hadde for første gang i fjor.

Jeg hadde 24 sånne nummeterte poser som sto på en benk, han fikk også i sånne poser, jeg hang dem med binders på båndet vi har oppe under taket og henger julekort på
(det ble gradvis plass til flere kort, gikk helt fint)

Vi har ikke tunge gaver da

Tror nok gavene blir for tunge da ja :(
 
I fjor brukte jeg kleshengere som jeg surret silkebånd rundt, i hver sin farge. Hang gavene i tråder, så hang hengeren i en gardinstang. Kjekt å ha de så høyt at ingen nysgjerrige barnefingre pakker opp alt med en gang [emoji85]

Barnehender er farlige ^^ Men det er dessverre utelukket her, for det er så lavt under taket. Lillemor får nok ikke tak i dem, men det får hodet mitt ^^
 
Back
Topp