Utflod

Jeg har også endel utflod. Ikke hver dag men i perioder.

Jeg blir også ekstra bekymret når jeg ser hvor mange som mister på forumet generelt.
Det er veldig godt å høre at andre har det noe lignende hvertfall, da er det jo tålig normalt :) men jeg kjenner litt på en ekkel følelse, tør ikke heeelt å glede meg enda :confused:
 
Siden det sluttet da jeg begynte å jobbe, så har jeg rett og slett en mistanke til at jeg måtte bevege meg mer enn jeg gjorde da jeg var i permisjon:) aner jo ikke, men var på legevakten for det og de fant ikke noe svar:)
Ja det kan godt hende det [emoji1] Bra du er bedre nå da [emoji85]
 
Jeg har faktisk så mye utflod at jeg må bruke truseinnlegg[emoji28][emoji28][emoji28] så trur det er helt normalt!
Men ja skjønner godt frykten din!! Klarer ikke slappe helt av jeg heller![emoji175]
 
Jeg har faktisk så mye utflod at jeg må bruke truseinnlegg[emoji28][emoji28][emoji28] så trur det er helt normalt!
Men ja skjønner godt frykten din!! Klarer ikke slappe helt av jeg heller![emoji175]
Jeg måtte også legge i truseinnlegg :eek: det er mindre idag, men fortsatt endel :p
 
Jeg har faktisk så mye utflod at jeg må bruke truseinnlegg[emoji28][emoji28][emoji28] så trur det er helt normalt!
Men ja skjønner godt frykten din!! Klarer ikke slappe helt av jeg heller![emoji175]
Jeg trodde jeg hadde eggløsning pga all utfloden. Har hatt trøblete mens siden januar så var kjempe glad for eggløsning [emoji23] (Har PCO)
 
Sender dere alle en god klem, satser på at alle spirene deres sitter helt frem til desember! :)
 
Har også mye utflod, noen ganger føler jeg det er så vått at jeg tenker "nå blør jeg " men så har jeg ikke gjort det til nå heldigvis!
 
Jeg kjenner at jeg engster meg litt når jeg ser de siste dagene at flere har mistet.

Så jeg lurer på hva dere andre opplever med utflod i graviditeten? Jeg har stikking i høyre side, spesielt når jeg sitter. Og kommer en god del utflod (blank, vannaktig) til tider. Beklager for for mye informasjon, jeg bare trenger å vite hva dere andre opplever :)

Vannaktig utflod er visst tegn på celledeling ble jeg fortalt[emoji4] Så det viser bare at baby vokser[emoji4] Mensensmertene er livmor som jobber med å vokse
 
Jeg opplever litt brun aktig utflod... glere som opplever det? Blir så skremt av al jeg leser om dette...da det er forbumdet med SA de fleste plassene jeg har lest om det..
 
Jeg opplever litt brun aktig utflod... glere som opplever det? Blir så skremt av al jeg leser om dette...da det er forbumdet med SA de fleste plassene jeg har lest om det..
Jeg spottet brunt den ene dagen helt tidlig i graviditeten, og etter alt jeg vet så er alt fortsatt fint :) (ikke vært på tul enda)
 
Jeg opplever litt brun aktig utflod... glere som opplever det? Blir så skremt av al jeg leser om dette...da det er forbumdet med SA de fleste plassene jeg har lest om det..
Eg hadde litt brun utflod et par dager i slutten av veke 4 og slutten av veke 5, blei vettskremt men prøvde å tenke at så lenge det ikkje kommer friskt blod så er alt bra :) Har hatt både SA og MA og begge gangene beg eg blø frisk blod samme dag som eg beg spotte + sterke smerter. Snakte med legen min og ho sa at det var veldig normalt å spotte i begynnelsen, mangen blør og men så lenge man ikkje blør som en vanlig mens og har sterke smerter så går det som oftest bra :) så Prøv å slapp av og ikkje bekymr deg, evt kan du be legen om å sende henvisning til tul :)
 
Ja det er mye mere utflod nå.
Føler jeg er våt i trusen hele tiden
 
Tusen takk for svar! Det hjelpe så mykje å lese at det kan gå bra og :D slappa mykje meir av no. Skal til legen på fredag så får snakke med han om evt. Tidlig ultralyd då :D har hatt brun utflod siden jeg merket at jeg var gravid. også blødde jeg bitte litt da jeg egentlig skulle hatt mens, men det stoppet veldig fort.
 
Back
Topp