Utflod

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Jeg kjenner at jeg engster meg litt når jeg ser de siste dagene at flere har mistet.

Så jeg lurer på hva dere andre opplever med utflod i graviditeten? Jeg har stikking i høyre side, spesielt når jeg sitter. Og kommer en god del utflod (blank, vannaktig) til tider. Beklager for for mye informasjon, jeg bare trenger å vite hva dere andre opplever :)
 
Fikk den skrekken. Stakk noe voldsomt og så ble det vått, skikkelig vått. Heldigvis bare utflod, men var stygt redd for blod
 
Engster meg også.
Har en del murringer og er liksom støl i livmorsområdet.
Ingen utflod av noe slag...
 
Ja jeg også har en del utflod nå, meg og deg tror jeg er like langt på vei om jeg husker riktig fra en annen tråd. Minner litt om EL-slim faktisk!
 
Utflod er normalt.
Og heller ikke noe vi kan styre så tidlig. Hosting vil ikke utløse det.
Når jeg mistet kjente jeg med en gang når det skjedde. Det var ingen tvil og trengte ikke sjekke etter blod.
Det er heller ikke unormalt med murring e.l. fordi livmoren utvider seg enormt og det gjør/kan gjøre vondt. (Ikke alle som får vondt).
 
Utflod er normalt.
Og heller ikke noe vi kan styre så tidlig. Hosting vil ikke utløse det.
Når jeg mistet kjente jeg med en gang når det skjedde. Det var ingen tvil og trengte ikke sjekke etter blod.
Det er heller ikke unormalt med murring e.l. fordi livmoren utvider seg enormt og det gjør/kan gjøre vondt. (Ikke alle som får vondt).

Hehe. Jeg vet hosting ikke kan utløse. Det går nok greit. Gikk greit de 3 andre gangene. Hadde mye murringer da også.
 
Utflod er vanlig ja. Hadde mye sist gang og mer enn vanlig nå også. [emoji6]
 
Nå har jeg vondt i magen. I mellomgulvet, men håper det bare er luftsmerter :confused:
 
Dette høres helt normalt ut [emoji173] Du må ikke beskymre deg så mye. Er normalt med litt blødninger og brunt utflod [emoji5] Tror du må prøve og slappe av og ikke beskymre deg for mye [emoji5] Tror du kommer til og få en fin liten desemberbaby [emoji8]
 
Takk for svar,alle:) sannsynligvis luftsmerter igår, forsvant i løpet av kvelden :)
 
Godt at det bare var luftsmerter [emoji173] Håper du slipper og bli plagd for mye med luftsmerter [emoji5]
Etter fødsel hadde jeg kraftige luftsmerter 1gang i måneden (så vondt at jeg ikke kunne sitte stille, vred meg på gulvet og prøvde å finne en stilling der det avlastet smertene), men så fort jeg begynte å jobbe så har jeg ikke hatt det (3,5mnd siden). Så det er herlig! :)
 
Etter fødsel hadde jeg kraftige luftsmerter 1gang i måneden (så vondt at jeg ikke kunne sitte stille, vred meg på gulvet og prøvde å finne en stilling der det avlastet smertene), men så fort jeg begynte å jobbe så har jeg ikke hatt det (3,5mnd siden). Så det er herlig! :)
Hva tror du kan være årsaken til det?
 
Jeg har også endel utflod. Ikke hver dag men i perioder.

Jeg blir også ekstra bekymret når jeg ser hvor mange som mister på forumet generelt.
 
Hva tror du kan være årsaken til det?
Siden det sluttet da jeg begynte å jobbe, så har jeg rett og slett en mistanke til at jeg måtte bevege meg mer enn jeg gjorde da jeg var i permisjon:) aner jo ikke, men var på legevakten for det og de fant ikke noe svar:)
 
Back
Topp