Utenfor Komfortsona!

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hva kunne du tenkt å gjort, men som antagelig ikke vil skje som er utenfor din komfort sone?
 
Sitter å tenker på hvor deilig det ville ha vært å dra en langtur alene, tur til Kiel, Sverige tur, spa-helg.. alene!

Tanken har slått meg en del ganger. Men jeg vet det er langt utenfor min egen komfort sone [emoji55]
 
Jeg vet faktisk ikke... :p Jeg gjør det meste når jeg får lyst til det egentlig :p Så den må jeg tenke på litt.
 
Sitter å tenker på hvor deilig det ville ha vært å dra en langtur alene, tur til Kiel, Sverige tur, spa-helg.. alene!

Tanken har slått meg en del ganger. Men jeg vet det er langt utenfor min egen komfort sone [emoji55]
Høres herlig ut! Jeg hadde glatt gjort det, har reist mye alene og det har aldri vært noe problem. Ta med deg litt lesestoff e.l. så kan du få en flott avslappende båttur. :)
 
Sitter å tenker på hvor deilig det ville ha vært å dra en langtur alene, tur til Kiel, Sverige tur, spa-helg.. alene!

Tanken har slått meg en del ganger. Men jeg vet det er langt utenfor min egen komfort sone [emoji55]
En helg for snart 2år siden jobbet mannen og guttungen skulle ligge en dag hos besteforeldrene, men så lurte de påom han ville være med på hytta og plutselig hadde jeg en helg alene. Jeg dro fredag ettermiddag til Gøteborg, sov 1 natt på hotell og koste meg hele dagen med å tusle rundt og bl.a. spille munzee, og kjørte hjem på kvelden så var hjemme sent. Gadd ikke betale 2 netter hotell, haha. Det var altså så deilig! Jeg spurte først om noen venner kunne,men er jo naturlig at de ikke kan på så kort varsel. Men jeg har reist alene på jobbturer før og gjør ikke noe av å spise frokost alene, middag ute tok litt lenger tid til å venne meg til og foretrekker fortsatt inkl bok på litt mer uformelle steder, men nå har man jo uansett mobil. Jeg håper jeg får anledning til noe lignende senere :)

Når det gjelder min egen komfortsone skulle jeg ønske jeg turte å tale i forsamlinger. Hadde jeg likt det skulle jeg blitt politiker ;)
 
Jeg skulle gjerne snakket i forsamlinger. Bare det å si ett annet ord eller setning enn "hei" foran flere ukjente hadde verdt fantastisk:bag: Krysser fingrene for at det vil skje en gang!
 
Sant nok, men redd jeg vil gå av hengslene...kjeder meg for fort med bøker om jeg ikke har funnet den boka!
Høres herlig ut! Jeg hadde glatt gjort det, har reist mye alene og det har aldri vært noe problem. Ta med deg litt lesestoff e.l. så kan du få en flott avslappende båttur. :)
 
Jeg skulle gjerne snakket i forsamlinger. Bare det å si ett annet ord eller setning enn "hei" foran flere ukjente hadde verdt fantastisk:bag: Krysser fingrene for at det vil skje en gang!
Hadde to foredrag under skolegangen.( utenom klassen) Læreren min bruke mye tid på finne ut en måte jeg skulle klare det på. Så dro hun hele forsamlingen ut i stallen alt av lærere studenter og de som skulle vurdere bachelor arbeidet mitt.... da klarte jeg det:/ ikke perfekt. Men jeg klarte å si det jeg skulle * ler*
 
En helg for snart 2år siden jobbet mannen og guttungen skulle ligge en dag hos besteforeldrene, men så lurte de påom han ville være med på hytta og plutselig hadde jeg en helg alene. Jeg dro fredag ettermiddag til Gøteborg, sov 1 natt på hotell og koste meg hele dagen med å tusle rundt og bl.a. spille munzee, og kjørte hjem på kvelden så var hjemme sent. Gadd ikke betale 2 netter hotell, haha. Det var altså så deilig! Jeg spurte først om noen venner kunne,men er jo naturlig at de ikke kan på så kort varsel. Men jeg har reist alene på jobbturer før og gjør ikke noe av å spise frokost alene, middag ute tok litt lenger tid til å venne meg til og foretrekker fortsatt inkl bok på litt mer uformelle steder, men nå har man jo uansett mobil. Jeg håper jeg får anledning til noe lignende senere :)

Når det gjelder min egen komfortsone skulle jeg ønske jeg turte å tale i forsamlinger. Hadde jeg likt det skulle jeg blitt politiker ;)
Har vurdert det mange ganger. Men tror jeg skal bare hoppe i det, når jeg endelig for mulighet
 
Mye som er utav min sone med tanke på at eg har mye angst for alt mulig. Hadde for eksempel vert fint å reise på cruise,men det hadde eg ikkje klart psykisk. Satser på at eg skal klare det en dag
 
Jeg har vannvittig lyst til å delta på en organisert fjelltur hvor man går fra sted til sted over flere dager. Mannen min vil ikke være med på noe sånt, så jeg måtte ha gjort det alene. Det er dessverre utenfor min komfortsone, men lysten er der for det o_O
 
Når du først beveger deg ut av komfortsona, så gir det en enorm mestringsfølelse hvertfall
 
Reise på interrail/backpackertur.
 
Jeg ville også likt å dratt alene på kino, ferie etc, men hadde aldri turt det :)
Å gå på kino alene er faktisk helt fantastisk. Jeg gjorde det for første gang i fjor. Synes det var kjempe skummelt. Men når jeg først ankom kinoen var det fantastisk å slippe å forholde seg til andre :)
 
Back
Topp