Uten hud

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Har vært plaget av mye kviser og uren hud da jeg var tenåring. Gikk noen år på tabletter mot dette (tetracyclin) og da var problemet borte, også etter jeg sluttet med dem.

Når jeg ble gravid kom kvisene tilbake og jeg slo meg til ro med at dette var grunnet svangerskapet. Likevel har jeg dem enda 6 uker etter fødsel. Regner med det har med hormonene i kroppen å gjøre, men når skal det gi seg?
Dette begynner å tære på selvtilliten i veldig stor grad. Er overhode ikke snakk om en og to kviser - her er det minst 20-30 av gangen.
Jeg ammer om det har noe å si..


Edit; Vet ikke om jeg kan endre overskriften eller hvordan det gjøres, men overskriften skal såklart være "uren hud"
 
Last edited:
Jeg hadde ikke noe kviser i svangerskapet,men etter fødselen har det kommet. Har pleid å ha før mens. Kan du ikke høre med legen din om det er noe du kan ta?
 
Jeg har mer kviser enn jeg pleier, men ikke plagsomt for min del. Er vel fortsatt en del hormoner som danser rundt i kroppen
 
Leste akkurat at du kan ta på brystmelk mot kviser. Rens huden først også ta på melk. Virker desinfiserende.
Bruker veldige gode produkter for uren hud som har hjulpet meg å holde ting i sjakk før. Bruker både forebyggende desinfiserende produkter i tilegg til produkter rett på kvisene så usikker på om det vil gjøre noen forskjell.
Men må nesten prøve det en periode for å se om det kansje kan hjelpe på! Takk for tips:)
 
Jeg hadde ikke noe kviser i svangerskapet,men etter fødselen har det kommet. Har pleid å ha før mens. Kan du ikke høre med legen din om det er noe du kan ta?
Forhørte meg under svangerskapet om jeg kunne få noe, men det jeg kunne bruke da var bare ting jeg har forsøkt før uten hell. Kansje jeg kan bruke noe sterkere nå som mini er ute av kroppen min selv om jeg ammer. Skal en tur til legen imorgen så kan jo ta det opp.
 
Back
Topp