Uten bh?

Dere som ammer, sover dere uten bh?
Min pod er 3,5 uker og brystene mine er veldig ømme og såre, så er nesten redd for å være uten bh.
Men mer behagelig å sove uten...
Sover uten, men sjelden vært plaget med lekkasje. man får egne sovebh'er som er som å sove uten bare med plass til alle innlegg
 
Både og. Mest med.

Brukte som regel ammebh med innlegg i pga at jeg lakk (mest med eldste) og for å holde puppene varme og for at ikke nattøy/sengetøy skulle gnisse mot brystvortene (mye sår).

I perioder med mye amming med eldste lå jeg helt uten ved samsoving for da koblet han seg av og på som han ville. Yngste ammet jeg til hun var 2 år og 8 mnd, og da hadde jeg bare nattøy med knapper foran. Lakk ikke og puppene var ikke ømme lenger. (På slutten ammet jeg bare på morgenen og ikke natten da).
 
Jeg sov aldri med bh da jeg fra før av hater det, men lakk fra første til siste stund med eldste(14 mnd) og sov da for det meste alltid med et håndkle om natten. Lakk ikke like mye med yngste, men hadde et håndkle i nærmeste nærhet det første året :p

EDIT: slet mye med blødende sår og ømhet hele ammestunden med første og, så det å sove med bh var helt utelukket bare av den grunn.
 
Back
Topp