Utelys

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Når tar dere frem utelysene?
Har pyntet trærne med hvite lys i dag. Er flere rundt her som har begynt :)
 
Tvinner noen lys ruundt gelenderet på verandaen i løpet av helgen tenker jeg. Også henger vi ut stor nisse som klater opp en stige med lys i når vi er litt ut i desember.
 
Om 9 dager. Mååå klare og vente så lenge. Bare måååå :p
 
Første søndag i advent :)
 
Håper vi får opp utelys i år, det fikk vi ikke i fjor. Om det kommer opp så blir de tent 1.advent :)
 
De henger oppe fra i fjor, men vi har ikke tent de enda. Har tenkt på det en stund, men ventet på naboer:p nå har en tent lysene sine så vi gjør det nok snart:)
 
Neste søndag! Jeg gleder meg!!!:D
 
Henges vel opp i løpet av uka, sikkert lørdag. Tennes søndag.
 
Første søndag i advent her og
 
Håper jeg får gubben til å kjøpe noen vi kan henge opp neste uke, siden vi skal bort i helga :)
 
Vi pyntet busken i dag, siden vi skal på julemarked i bygda i morgen og på svømming etter det, så blir så hektisk i morgen med pynting. Pleier å tenne det 1. Søndag i advent. I år ble det en dag før, siden det var mørkt da jeg holdt på, hadde jeg ikke hjerte til å slukke det. Ble såååå fint :D
 
Vi gjorde det i går. Vant med at det gjøres første søndag i advent. Er så koselig med litt lys ute i mørket :)
 
Mannen var ute og fikset i går ettermiddag, han er ikke helt ferdig, tenker på å få noe på trappa også, men må ha noe ekstra meter skjøteledning eller ekstra stikkontakt til det.
 
Vi pyntet på tirsdagen som var :D
 
Back
Topp