Ute når baby er forkjølet

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
drar dere ut på trilletur når baby er forkjølet?

Han er på bedringens veg. Hadde litt feber på søndag men feberfri igår og idag. Fin almenntilstand men snørrer og hoster noe. Spiser og drikker som vanlig, leker og koser seg mens snørra renner litt...

Det er fint vær og sol så vurderer å gå oss en tur i formiddag. Hva ville dere gjort?
 
Min har sove ute alle dagene sjølv om han har vert litt forkjøla. Eg får ikkje til og legge han inne på dagtid så då har eg jo ikkje hatt så mykje valg. Alle har jo godt av litt frisk luft, så eg tenke at nok kle og beskyttelse så tar ingen skade av ein liten tur. Viss han ser ut til og ikkje like det, så e det jo bare og trille heim igjen :)
 
Vi har gått ut selv når han er forkjølet. Frisk luft er bare bra. Passer på at han har godt med tøy.
 
Ja, bare kler godt på. Godt med frisk luft :)
 
Det ble ull fra topp til tå :hilarious::) godt til oss begge å komme oss ut en tur. Han var blid og fornøyd og sovna etter 20min, ligger på verandaen nå og sover fortsatt. Takk for tilbakemelding alle som svarte :D:D
 
Var hos legen da hun var mye mindre. Han anbefalte faktisk turer i frisk luft, da det var godt for luftveiene. Bare ha godt med klær på.
 
Så lenge barnet har sittet i vogn har jeg tatt de med på trilletur selv når de hadde litt feber. Å sitte inne hele dagen gjorde dem veldig grinete og å sitte i vogn godt innepakka er jo ikke slirsomt for dem. Tenker de får frisk luft som er godt, kjenner jo selv også at det er godt med luft når jeg er syk, føler meg alltid bedre etter å ha fått litt luft
 
Ja, det hadde jeg gjort om formen ellers var fin. Tenker det bare er godt med litt frisk luft :)
 
Så lenge mine ikke har farlig høy feber eller har omgangssyke får de sove ute i frisk luft. Har de høy feber eller kaster opp sover de på sofaen med konstant tilsyn
 
Back
Topp