Utdrikningslag

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hvor 'sosialt akseptert' er det å be om å IKKE ha noe utdrikningslag? :p Jeg sliter litt med angst, så tanken på et utdrikningslag med mamge aktiviteter der jeg ikke vet hva som skal skje gir meg en stein i magen og et trykk på brystet. [emoji28] Jeg kommer til å si det til forloveren at jeg heller kan tenke meg en fest eller noe istedenfor, og jeg vet hun vil forstå, men det virker som at ALLE har jo utdrikningslag. Føler meg litt sær...
 
Neida, jeg synes det er innafor. Jeg vil heller ut og spise god mat med venner enn å vimse rundt og ikke ane hva som skjer videre.
 
Jeg ba om å ikke få et gæli’ lag, så vi spiste heller middag ute. Det var veldig koselig, masse venninner, masse prat, og masse kos. :)
 
Jeg sliter ikke med angst, men vil heller ikke ha noe `crazy` utdrikningslag , orker ikke tanken å stå foran masse folk å drite meg ut :nailbiting: Greit å tulle foran noen få men der går grensen:D
 
Takk for svar! Fikk nesten lyst til å gråte av lettelse av å lese svarene deres :p Det hadde sikkert vært morsomt når jeg stod i det, men klarer ikke all usikkerheten og tankekjøret som kommer før. Og om de plutselig dukket opp på døra... nei, det klarer jeg ikke.
 
Jeg hadde ikke utdrikningslag :)
 
Det er jo du som skal gifte deg! Slapp av, og fortell forloveren din hva du tenker :) "Utdritingslag" er jo veldig harry og gammeldags...
 
Synes det er helt innenfor jeg! Bare å be om en liten fest med de nærmeste istedet hvis det føles greiere? :) Er jo ikke gøy med utdrikningslag hvis bruden føler det er ubehagelig.
 
Jeg synes sånn type «utdritningslag» er Harry. Bedre med hyggelige aktiviteter sammen. Hva som er hyggelig er jo individuelt. Noen har spa og god mat, andre går på tur i fjellet, noen fester og drikker og har det morro med det, andre spiller inn CD og trener yoga...
kjenner de deg godt så vet de hva som passer :)
 
Jeg vil IKKE ha utdrikningslag. Synes det er skikkelig harry og blir flau når jeg ser det.
 
Jeg hadde ikke utdrikningslag, bare en fin kveld med venner. De visste godt at jeg ikke hadde villet ha slike tullete ting. Veldig fornøyd med slik det ble :)
 
Jeg sa at jeg ikke ville ha utdrikningslag, men heller grillfest. Så da fikk jeg det.
 
Min forlover kjente meg heldigvis så godt at hun visste hva jeg ville ha, så set ble hyttetur
 
Hvis vennene dine kjenner deg, vet de at du ikke vil ha det, og hva andre måtte ville er jo irrelevant, da det ikke er de som skal gifte seg.
Prøv å gi litt mer blaffen i hva som er "akseptabelt" for andre, og heller fokusere på hva du vil og kan stå inne for, da blir livet en god del lettere. ;)
 
Back
Topp