Utdrikningslag

3barnsmor90

Forelsket i forumet
Skal på utdrikningslag neste helg og er ganske stressa for det. Første gang jenta mi skal sove vekke, mulig jeg kommer å sover der hun er seinere på natta da. Meeeen likevel nervøs for at hun skal vere så lenge uten meg :/

Har egentlig ikke så veldig lyst å reise, men føler at jeg "må" og burde. Har sosialisert veldig lite i det siste og får nesten angst av å gå ut med masse folk. Kjenner ikke veldig godt hun det er for og aner ikke hvem som kommer.
Skal også gi henne en gave som skal symbolisere oss, en historie eller noe slikt, kommer ikke på noe.

Dette ble veldig fram og tilbake, vet ikke helt hva jeg ville med dette, men kanskje litt støtte eller noe sånt :/
 
Hei hei,

Det går helt sikkert greit for lille, men forstår deg godt. Kan jo være godt for deg å prøve og koble av litt? Selv om du ikke kjenner alle osv, så kan det bli gøy med en liten avkobling. Det du kan gjøre er å sette et tidspunkt for deg selv; har du det ikke gøy innen da drar du hjem.

Hva du skal ha med...hvordan treftes dere og er det noe dere pleier å gjøre som du kan finne en symbolsk ting på?

Der er ingen som sier at du MÅ gå, så om du bestemmer deg for å la være så går nok det greit. Men, kan være at du koser deg når du først prøver. Uansett, lykke til![emoji4]
 
Skal på utdrikningslag neste helg og er ganske stressa for det. Første gang jenta mi skal sove vekke, mulig jeg kommer å sover der hun er seinere på natta da. Meeeen likevel nervøs for at hun skal vere så lenge uten meg :/

Har egentlig ikke så veldig lyst å reise, men føler at jeg "må" og burde. Har sosialisert veldig lite i det siste og får nesten angst av å gå ut med masse folk. Kjenner ikke veldig godt hun det er for og aner ikke hvem som kommer.
Skal også gi henne en gave som skal symbolisere oss, en historie eller noe slikt, kommer ikke på noe.

Dette ble veldig fram og tilbake, vet ikke helt hva jeg ville med dette, men kanskje litt støtte eller noe sånt :/
Du må gjør det som føles rett, men det vil nok gå kjempe bra å dra! Har selv vært borte tre netter til nå fra lille, han har vært hjemme hos pappan. Så er jo ikke som barnevakt, men det har gått fint å være borte tenkte jeg på :)

Og som gave slet jeg med det samme en gang i utdrikningslag. Så mitt tips er som hun over, noe relatert til hva dere gjør sammen evt. Jeg kjøpte sjokolade og popcorn til hun jeg var til, for vi hadde ofte filmkveld sammen. Ikke noen spesiell gave, men en ting som gjorde at hun skjønte det var meg :)
 
Vi skal på sommerfest 16 juni, via jobben. Og det blir første gang vi er borte fra lille, en hel natt. Og jeg gruer meg også! Mest fordi han er så urolig om nettene..
Så jeg føler med deg!

Jeg tror uansett hvor lenge man venter så vil man føle det slik. Så man må egentlig bare rive av plasteret. En eller annen gang vil de jo ha barnepass eller overnatting.
Kos deg på utdrikningslag, få påfyll av positiv sosial energi, jenta di kommer nok til å ha det helt fint <3
 
Back
Topp